sobota, 17 lipca 2010

Czekamy

Czekamy na ochłodzenie, z utęsknieniem. W takie upały moje lenistwo wzrasta trzykrotnie i nawet mnie się to nie podoba. Na szczęście wena mnie całkiem nie opuściła, zrobiłam dla wytchnienia turkusową kartkę na monochromatyczne wyzwanie w Piaskownicy, jako wielbicielka niebieskości we wszelkich wariantach nie mogłam przegapić.

Papier BG i tusz niebieski latarnia morska oraz distress Antique Linen ze scrap.com.pl, stempelki moje ukochane artemio ze scrapartu, stempelki alfabet ze scrappasji (uwielbiam, ale nie umiem prosto przystemplować, na szczęście nie zawsze jest to konieczne), dwa ćwieczki skądś i trzy guziczki od koszuli ze sklepu drugiej szansy, bawełniana włóczka ze zbiorów siostry. Prościzna:-)








Kocina też czeka, aż będzie mniej gorąco, jest zdesperowana (ale przy takiej ilości futra, kto by sie dziwił) do tego stopnia, że dobrowolnie dyżuruje jako dywanik przed gościnną kanapką:



Albo na kanapce jako zwłokot:




Tak, nasza kocina z wierzchu jest mniej więcej czarna z niewielkimi plamami brązowego, charakterystycznego dla tricolorków, natomiast spód ma wielokolorowy:-)

Wytchnienia od gorąca życzę!:-)

P.S. Gdyby ktoś chciał się ze mna skontaktować za pomocą gg to mogą byc problemy, dopóki nie zaktaulizuję linuksowego gadulca bezpieczniejszy będzie mail.

13 komentarzy:

Mollik pisze...

kartka jest śliczna!

ogromny kot! lubię takie :) moje to jeszcze małe chudzinki :)

Encza pisze...

Śliczna kartka, piękne niebieskości.
Kot bombowy!

nimucha pisze...

Aż mam wrażenie, że przyjemnym chłodem zaleciało od tych niebieskości:)
Kartka śliczna, jak na Ciebie lekka, letnia (mino chłodnego niebieskiego). To chyba te upały sprawiają, że ja też właśnie robię lekką kartkę.
A zwierząt mi żal. Mojemu azjacie bozia dała zimowy kożuch i ledwo żyje. Zresztą labrador też ciężko to przechodzi. Oby do jutra:) Jutro ma powiać chłodem.

Martyna pisze...

Ja już straciłam nadzieję na ochłodzenie... Kartka cudna, orzeźwiająca.

JaMajka pisze...

Przepiękna kartka! Moje koty tak się pochowały, że widuję je tylko wieczorami, w dzień gdzieś się rozkładają.

Paszczata pisze...

śliczna!!! kotka urocza :))

MAGiALENA pisze...

świetna kartka!

druga szesnaście pisze...

zapraszam chez moi..............
i wiesz co, nawet nie musiałam oszukiwać! ;)

Noamiworld pisze...

na ochlodzenie sie zapraszam do siebie :) u mnie i slonko i deszcz :) a co do karteczki to uwielbiam ten kolor wiec zawsze bede na tak , tak podoba mi sie niezmiernie :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Hehe... kotu się nie dziwię, bo sama zamykam drzwi na klucz i tak sobie lezę do góry brzuchem w oczekiwaniu na ochłodzenie.
Karteczka ma fajne chłodne kolory i w ogóle jest bardzo ładna.

cynka pisze...

i się ochłodziło:)))
no u nas naprawdę!


:*

cynka pisze...

i dodać chciałam, że czekałyśmy na coś jeszcze , prawda? :D


no ale komuś ewidentnie odwagi zabrakło....

Mrouh pisze...

Tytuł taki a nie inny nie bez przyczyny, masz rację Cynko:-)