niedziela, 13 czerwca 2010

Zmałpowałam komórkę

Cieszy mnie ogromnie fakt, że kapsuła spokoju przypadła Wam do gustu. Gdybym mogła, obdrowałabym nią każdego- i to naturalnej wielkości! Wasze komentarze sprawiły mi drugie tyle przyjemności, co zabawa przy jej tworzeniu- dziękuję!:-)

Na wyzwanie Zma(ł)puj to! na craft imaginarium powstała karteczka:




I to na razie tyle. Upały mnie rozłożyły na łopatki, nie jestem w stanie normalnie funkcjonować w takich warunkach, wiatrak ratował mi życie... Wczoraj w czasie wieczornej burzy i ulewy stęskniona za odrobiną powietrza i chłodu wyszłam na balkon i pozwoliłam sobie zmoknąć do szpiku... fajnie było:-) Na szczęście u nas nie było gradu, ale Sandomierz pobliski znów ucierpiał nielicho- waliło z nieba kawałami lodu wielkości małego jajka, poniszczone samochody, ranni ludzie, powybijane szyby w oknach. Nie ma szczęścia w tym roku do pogody miasto na siedmiu wzgórzach... Dziś za to jest juz pięknie i da się oddychać, z czego zamierzam skwapliwie skorzystać. Miłego letniego dnia Wam życzę:-)

9 komentarzy:

Hogata pisze...

Kartka, jak zywkle u Ciebie, bardzo udana.
Ja też wczoraj całą burzę przesiedziałam na balkonie, co prawda nie zmokłam, ale i tak było cudnie i wreszcie chłodno :)

Enthia pisze...

No no, ciekawa karteczka. Lubię twoje interpretacje.

JaMajka pisze...

Bardzo sympatyczna karteczka :) Wesoła, optymistyczna :)
...nowy szablon bloga?

Agata pisze...

Śliczna ta karteczka!! I nowy wystrój na blogu bardzo mi się podoba!

Mrouh pisze...

Dziękuję, ogromnie mi miło:-)
Tak, ubrałam bloga w nowe ubranko za pomoca czary-mary-projektanta-szablonów w bloggerze. Bałam się, że coś popsuję, ale chyba z grubsza jest ok. gdyby się cos nie wyświetlało jak nalezy, proszę o sygnał:-)

nimucha pisze...

Kartka bardzo mi się podoba:) Jest słodka, ale taką słodyczą nie przesłodzoną.
Nowy wystrój bloga jest świetny!
A u mnie zimno. Zmarzłam w jednym długim rękawie.

lin_ka1 pisze...

no i znów och i ach... Prosta forma, a jaka wymowna i dziecięca.

Katharinka84 pisze...

Świetna kartelucha!!!
Cudne, soczyste kolory :)
:*

Guriana pisze...

po prostu genialnie!!:))