poniedziałek, 7 czerwca 2010

toast za Państwa Młodych

...winnym papierem wznoszę. Za tydzień ślub kuzyna Lubego, się tradycyjnie wyłamujemy i nie idziemy, ale kartkę z życzeniami i wkładką przekażemy. Design bardzo tradycyjny, nieinnowacyjny, bo taki akurat pasuje, a poza tym wykorzystałam tę okazję do wypróbowania exploding box, w związku z czym traktuję to pudełko-kartkę jako prototyp. Miało być na wzór pudełka Rae z tortem, ale na razie zarzuciłam ten koncept. Pomysły juz pączkowały w trakcie roboty... może się uda wprowadzić je w życie po opanowaniu formy podstawowej. Środek będzie zawierał w kieszonkach finansową wkładkę i tagi z życzeniami, więc jeszcze nie jest skończone. Cieszę się, że się zmobilizowałam, bo trochę się "zawiesiłam" craftowo w zeszłym tygodniu, a w weekend uskutecznialiśmy prace balkonowe. Czas wrócic do dłubania.









7 komentarzy:

Agata pisze...

Cudny ten toast!!! Piękne to exploding box!

kasia | szkieuka pisze...

bardzo powazna sztuka! swietny wstep do dalszych eksperymentow z ta forma :)

nimucha pisze...

Świetne jest te pudełeczko, tylko jakoś Ciebie w nim nie poznaję :) Przyzwyczaiłam się, że Twoje prace są mocno inne, a tu taka tradycja. Ale, oczywiście, wiem, rozumiem i szczerze zachwycam się, bo jest czym. Z tym wyłamywaniem się mam dokładnie tak samo, nie lubię, nie bywam.

nowalinka pisze...

Pięknie i soczyście :)
Podziwiam, bo dla mnie pudełka to za dużo majstrowania ;)

Katharinka84 pisze...

Świetne wybuchowe pudełko!!!
:*

MAGiALENA pisze...

piękne, bez dwóch zdań!

JaMajka pisze...

Boskie pudełko, kolory bardzo eleganckie - gdzie można znaleźć szablon z wymiarami do tego pudełka?