niedziela, 20 czerwca 2010

Pozlotka

Zlot za nami, teraz trzeba kasę zbierać na następny, bo sklepów coraz więcej i kieszenie coraz głębsze muszą być:-) Ale twarda byłam, wydałam tylko 70zł (haha, chyba byłam bliska rekordu skromności zakupów), a poza tym cieszyłam się cudnym towarzystwem i oglądaniem prac. Dziękuję za cały zlot każdej dobrej duszy, która pomogła go zorganizować i wszystkim babeczkom, które sprawiły, że czułam się wspaniale:-) Dziękuję kochanej osobie, która pomogła mi nie zgubić się w stolicy, a potem nie usłyszałam jak dzwoniła... Przepraszam raz jeszcze!

Nie mam ani pół fotki, bo zabrałam aparat bez karty pamięci...:-D Mam też do pokazania cudny upominek od drugiej szesnaście, ale ze względu na powyższe muszę sobie pożyczyć aparat, bo kartka leżakuje w czytniku kilkaset km stąd...

Na konkurs na nietypową kartkę przygotowałam aż trzy prace, po upewnieniu się, że to legalne:-) Dziś moja ulubiona ze wszystkich zgłoszonych przeze mnie. Do zaprezentowania jej w pełni na blogu konieczne było nakręcenie króciutkiego filmiku:



Pomysł na tę pracę znalazłam jakiś czas na blogu studio2mers, ale jakoś opis tam zamieszczony do mnie nie przemówił (i nie chodzi o język, bo ten akurat z tych mniej mi obcych) aż trafiłam na It's a creative world, gdzie znalazłam wszystko jakoś lepiej wytłumaczone. Pomysł odleżał kilka miesięcy, aż trafiła się wyśmienita okazja do wypróbowania. Wiem już, że lepiej kleić kostkę dobrym klejem, niż taśmą, bo wielokrotne rozkładanie kartki powoduje przesuwanie się papieru. Nie jestem pewna za to, czy szablon jest wystarczająco precyzyjny, muszę dopiero zrobić kolejne wersje, żeby to zbadać.

P.S. U Costy relacja foto i spis powszechny zlotowiczek- uprasza sie o zamieszczenie komentarza, żeby mozna było oszacować liczebność scrapomaniaczek:-)

28 komentarzy:

malflu pisze...

o rany ...oglądam i oglądam ...ale jazda...e jeszcze raz muszę zobaczyć

wolfann pisze...

świetna!świetna!świetna!

ta kartka :)

i cudownie się było wyściskać tak na żywo:)

liczę na więcej...pozdrawiam

druga szesnaście pisze...

i ja oglądam i oglądam.
ależ chytrze!!!
i czemu nie dała się pobawić?

finnabair pisze...

absolutnie niesamowita - zresztą nie tylko ta!
Bardzo się cieszę z tego spotkania :))))))))

sanka pisze...

haha czadowa :)))

GosiaK pisze...

Ale superowe! Bosko to wygląda ;)) I filmik pierwsza klasa :)

Katarina pisze...

Wow! Rewelacja:)
Twoje pomysły są fantastyczne!

madak pisze...

Świetna, zabawna i bardzo pomysłowa!

madak pisze...

Świetna, zabawna i bardzo pomysłowa kartka!

vairatka pisze...

Rewelacyjna kartka!!
Mrouh, poznałam Cię od razu i bez patrzenia na identyfikator, ale coś mnie skrempowało... ale za rok wyściskam Cię obowiązkowo!!

Anna pisze...

Boska ta kartka, kilka razy filmik oglądałam :D Jak tylko będę miała dostęp do swoich papierów, to zabieram się do pracy :D

Filka pisze...

aaaaa no kartka jest rewelacyjna, lece na wskazany link :D

cyga pisze...

bardzoradosnypomysł

skrzatka pisze...

Czy ja już mówiłam, że Cię podziwiam? Za coraz to nowe zadziwienia moje i odważne pomysły (i realizacje fantastyczne!) Twoje?
Obawiam się, że się zaniedbałam, och.
To się kajam i poprawiam:
abso-fantastycznie wspaniała!

Gosia S. pisze...

Stałam sobie na tym Zlocie obok Ciebie, zagadać chciałam, ale odwagi zabrakło... Pozdrawiam i podziwiam!

Martyna pisze...

Toż to rewelacja, że się tak wyrażę :)

I jak ładnie u Ciebie!

Guriana pisze...

karteczka normalnie wyskokowa!!:))
dobrze było Cię poznać:))
mam nadzieję,że powrót był bezbolesny...:))

Karolina pisze...

He he. Dobre:) Czegoś takiego jeszcze nie widziałam!

Drycha pisze...

prześwietna kartka! :D bardzo mi sie podobała! :D

iiii... podoba nadal ;))

Kulka pisze...

Ty przezdolna kobieto!
Świetna ta kartka - i pomysł, i wykonanie (brawo!)
PS. Jak ja Ci zazdroszczę zlotu....:-)

JaMajka pisze...

Ta kartka jest super :) Podobała mi się też ta z gołąbkiem, ale ta jest hmm jakby to powiedzieć - zaSKAKUJĄCA :D hehe :)

JaMajka pisze...

Zajebista :) Naprawdę!!!! Oglądam i nie mogę się napatrzeć :) :) :)

lin_ka1 pisze...

ale się uhahałam oglądając kartkę. To jest to. REWELKA!!!!!

fussia pisze...

Rewelacyjna :D

Hogata pisze...

Ale kapitalny pomysł :D

Aluna pisze...

No po prostu pomysł mnie powalił. Kartka super, wykonanie też... Chylę czoła :)

Marysia pisze...

Boska, po prostu boska! Pomysl wspanialy!

Adziok pisze...

Hahaha! No ryło mi się tak uśmiało, jak już nie pamiętam kiedy ;D
Nie wiem jakiego słowa użyć na tę kartkę, bo wszystkie już zostały napisane :) Uboga ta moja polszczyzna heh ;P