środa, 9 czerwca 2010

kapsuła świętego spokoju:-)

Obiecane wnętrze domku. Moje pierwsze M1, czyli kapsuła świętego spokoju. Z książką w fotelu... pewnie lepsza byłaby sofa, ale w takiej kawalerce się nie zmieści:-)

Jest nawet lampa zamontowana w suficie, słabo ja widać, ale wierzcie- ma nawet żarówkę:-)



Fotel, dywanik, podusia, książka:




Nie mogę się zdecydować na fotkę:



Fotel sam:




Sama książka, a właściwie książka z zakładką i ołóweczkiem.



Widok domku w rozkładzie:-)



Gdybym dzisiaj robiła domek, pewnie byłaby to willa z basenem, a z akcesoriów lodowaty napój miętowy i wachlarz:-)

24 komentarze:

cynka pisze...

mogę wynająć?

;)))

Agata pisze...

Kobieto, cudo!!!!!! Szok, jakie to piękne, dopracowane, delikatne... podziwiam!

nowalinka pisze...

Ale wypas, świetna oaza spokoju :)
Super miniaturka, jaka dopieszczona :))

nimucha pisze...

Ten domek pod moje potrzeby zrobiony:) Sofa odpada, bo w leżącej pozycji tylko śpię i tylko w nocy. Ale fotel to jest to!
Mrouh, cacko zrobiłaś! Fotel nieprawdopodobnie realistyczny, aż by się chciało usiąść. A jak ładna tapicerka! :)I ta lampa, podusia, książka ...!

Katarina pisze...

Wow, wow, wow!!!!
Fantastyczne wykonanie i rewelacyjny pomnysł!!!
A ta książka i ołówek po prostu czad :)

druga szesnaście pisze...

tego to się nie spodziewałam. :)
rewelacja!!!
jak niebanalnie!
a już maleńka zakładeczka kompletnie mnie rozbroiła.
nadal domagam się tam jeszcze filiżanki z kawką.

Paszczata pisze...

hehe, super!!! extra szczególiki :)) dobrze ze zamiescilas tyle zdjec :D

Kulka pisze...

Siedzę, myślę i myślę, i nic, no po prostu mowę mi odebrało, znokautowałaś mnie, dziewczynko, totalnie.
Ten fotel... Podusia... Książeczka z zakładką i ołówkiem(!) ...
Bęc. Padłam i długo nie wstanę.

Kardamonowa pisze...

Fantastyczny domek!

skrzatka pisze...

A to niespodzianka! Przydałaby się taka samotnia od czasu do czasu :)

Guriana pisze...

normalnie jestem w szoku!!:)))

kasia | szkieuka pisze...

uooo no pohulalas z tym wnetrzem! super sa te wszystkie czesci, az by sie chcialo siasc na fotel i zajrzec do tej ksiazki...

sanka pisze...

Świetne !!! musi być bardzo wygodnie w takim fotelu :))

Manualnie.pl pisze...

Ale cudeńko:) Pomysł rewelacyjny:) Wykonanie też!

Dunia pisze...

łoooo ale fajny!

magda.matraszek pisze...

marzy mi sie taka kapsuła świętego spokoju... kazdy powinien taka miec! pomysl rewelacyjny!!!!!!!! wykonanie cudne!!! ten fotel mnie powalił :)

poczwarka pisze...

Wiedziałam, że wnętrze będzie miało to COŚ! Świetne! Fajnie byłoby mieć w realu taką oazę...

GosiaK pisze...

FENOMENALNE! No niesamowity jest ten domek :D Zakochałam się na zabój..

JaMajka pisze...

No fotel, podusia, książka, zakładka i ołóweczek dla mnie jak wisienka na babeczce :) Rewelacja, takie maleństwa! Super wyszedł cały domek, ciekawy pomysł na prezent dla malucha (i nie tylko).

Jaszmurka pisze...

o mój Boże O_o

chcę się tam przenieść! Zminimalizuj mnie i pakuj tam szybko! :D

No chyba, że wolisz zrobić większą kapsułę? ahahaha

bosko! kocham Cię :*

Sabbath pisze...

Nie do końca łapię ideę, ale podoba mi się. :)))

Raincloud pisze...

Ale fantastyczny! :) Chciało by się więcej! Cały domek, szesnastopokojowy powiedzmy :)

Adziok pisze...

Kobieto! Zaskakujesz mnie na każdym kroku! Przecież to jest fantastyczne! Jeny, uwielbiam tę twoją twórczość :)

Habka pisze...

Tak sobie oglądam Twoje prace i ten fotel mnie po prostu zastrzelił! Cudny jest, cały domek z resztą taki, że tylko w nim zamieszkać :)