niedziela, 30 maja 2010

Uprawa róż...

... z materiału wychodzi mi znacznie lepiej, niż tych żywych:-) Wiadomo, że nie są tak piękne i tak obłędnie nie pachną, ale jak się nie umie uprawiać róż w ogródku, to się robi, co się potrafi... Zwłaszcza, że się nie ma ogródka!:-)

Rzadko robię coś w tak długich seriach, zazwyczaj pozostaję przy 1-3 egzemplarzach, ale mam konkretne zamiary co do tych broszek. Oto, co robię, odkąd odkryłam, że umiem wyhodować niezłe kwiatki z pomocą maszyny do szycia:

Ta jest dwukolorowa. Chyba należy jej się lepsza fota, kwiat jest z materiału w dwóch odcieniach niebieskiego.



Te jeszcze nie mają listków i nie wiem, czy będa miały, z uwagi na kolor. Poprzymierzam, póki co przybrały takie postaci:

Śliwkowa, z jedwabiu.



Fuksjowa, mocny kolor...



...który podpowiedział mi, że bardziej wygląda jak peonia, niż jak róża i zachęcił do eksperymentów. Manipulowanie kolorem na dwa sposoby dało takie rezultaty:




Dla odmiany ta cieniowana przywołuje skojarzenia z goździkiem:




To jeszcze nie koniec, po głowie chodzą mi kolejne pomysły. Ale na chwilke wrócę do papieru w jutrzejszym wpisie. Do przeczytania, do obejrzenia!

11 komentarzy:

malflu pisze...

cudowne bez wyjatku ...ta cieniowana przypominająca goździka piękna

cynka pisze...

oj cudnie kwitną! a i podlewać nie trzeba ;D

Manualnie.pl pisze...

No ładne kwiatki!:)

nowalinka pisze...

Ale cudne, niesamowicie energetyczne kolory....mrrrr :)

Anna pisze...

Sama nie wiem, która najładniejsza... ale szkoda, że zdjęcia nie oddają pełni kolorów, poprosimy o lepsze ;) Nie to, żebym ja się znała na fotkach (jestem w tym beznadziejna)!

sanka pisze...

Piękne :))

Ludkasz pisze...

piękne, mnie też kojarzą się z goździkami:)

alexls pisze...

Wspaniala hodowla! Pomyslowo i zaskakujaco! A ten "fuksjowy" kwiat... jest najpiekniejszy!

boniusia pisze...

cudowne ;)

Malina pisze...

No to Kobieto pojechałaś po bandzie... Cudne absolutnie wszystkie!!! Ale ta fioletowa i turkusowa mnie rozwala!!!

Monia pisze...

Świetnie uprawiasz te swoje kwiaty! Przecudnie Ci zakwitły!