sobota, 1 maja 2010

Obiad z resztek, czyli sztuka dnia powszedniego

Wbrew tytułowi nie dowiecie się, co dziś ugotowałam:-)

Dziś podobno narodowy dzień scrapbookingu, prawdopodobnie narodowy oznacza, że amerykański:-), ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby 1. maja był też polskim dniem scrapbookingu, bo chyba do tej pory nie mamy takiego święta:-). Postanowiłam więc się nieco wysilić i zrobić coś innego, niż kartkę.

Mój zeszyt z przepisami już dawno wołał o ładniejszą okładkę. Zastanawiałam się kilka razy, jak ją urządzić, w Krakowie kupiłam nawet ilsowy papier w czerwoną kuchenną krateczkę... doszłam do wniosku, że nie może mieć za dużo ozdób, bo użytkuję kajet dość intensywnie. I że nie będzie czerwony, bo w mojej kuchni jest głównie niebiesko-biało z jasnym drewnem, poza tym przepiśników z tym motywem widziałam już sporo- chciałam, żeby mój był inny od innych. W końcu zdecydowałam się wykorzystać różne ścinki w moim ulubionym zestawieniu kolorystycznym: brązowo-niebieskim. Raz, że wzory trochę odwrócą uwagę od śladów użytkowania, które niebawem na pewno się pojawią, a dwa, że gotowanie to właśnie takie kombinowanie- malowanie za pomocą smaku, a czasem banalne zagospodarowywanie resztek:-) Ot, sztuka dnia powszedniego. Notatnik nie powstał dziś od podstaw, jego bazą jest stary zeszyt szkolny od geometrii, ledwie napoczęty przez szwagra w podstawówce- znów recykling. Użyłam głównie papieru ils chocomint, kawałeczki z zestawu garden party DCWV i niebieski kartonik. Obrazek stworzyłam sama w gimpie, wykorzystując różne pędzle (wszystkie chyba z deviantartu) i czcionki. Myślę, żeby notatnik jeszcze udoskonalić- dodać mu parę przydatnych "wklejek"... ale to innym razem:-)



Dziwaczny tutuł posta ma się odnosić do kulinarnego tematu i jednocześnie do zabawy, jaką zaproponowała Michelle. Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać, to dla moje niesystematyczności prawdziwe wyzwanie:-)



Z okazji święta scraperek ils organizuje candy, z przyjemnością pobawię się zestawem stworzonym przez ilsowe duszki, zatem idę stanąć w kolejce:-)

Miłego scrapowania i majówek:-)

Jutro wieczorem nowy temat w zabawie "skrapowanie codziennością" pojawi się na craft imaginarium!

7 komentarzy:

Agata pisze...

Notatnik bardzo mi się podoba! A co do codziennej twórczości - zmobilizowałaś mnie ;) A właściwie przypomniałaś mi o tej zabawie, zobaczymy, jak nam pójdzie! :)

Pozdrawiam majówkowo!

Paszczata pisze...

świetna okładka :) trzymam kciuki za twórczy maj :))

nimucha pisze...

Wygląda jakbyś go odziedziczyła co najmniej po mamie;)
Bardzo mi się podoba, fajne kolory, fajnie zrobiłaś etykietkę z napisem i te trzy paski przyszyte zygzakiem:) I to, że od nowego taki stary też mi się podoba :)

zosiurkowamuma pisze...

rewelacyjny kulinarnik! inspirujący :)

zosiurkowamuma pisze...

rewelacyjny kulinarnik! inspirujący :)

kANNAdyjka pisze...

Bardzo fajowy, dobry kawal roboty!

JaMajka pisze...

Ale super :) Dawno nie byłam u Ciebie, widzę, że wiele mnie ominęło! Ruszyłaś pełną parą, tak trzymać :D Ale mam zaległości :P!!!