poniedziałek, 3 maja 2010

Kwiat recyklingu, czyli sztuka w(y)zywa

Ta kartka to dzisiejsze dzieło w ramach zabawy Michelle. Jeden jej element wprawdzie powstał już w piątek, ale dziś go "wprawiłam" w kartkę, zrobioną mniej więcej według tej mapki.

Pretekstem do kartki jest oczywiście kwiat, jedna z prac, które zrobiłam na wyzwanie butelkowe na craft imaginarium. W maju zachęcam niniejszym do tworzenia z użyciem wszelkich możliwych części plastikowych butelek po napojach.



Szlaczek z listków to wykorzystany świetny pomysł Hogaty, którym podzieliła się na forum scrapassion. Dodatkowo kartelucha, ponieważ posiada kwiat i to niebanalny zostanie zgłoszona na kwiatowe wyzwanie na diabelskim młynie.

A to pozostałe prace, w których wykorzystałam butelkowy plastik:

Małe pudełeczko z plastiku i papieru- opakowanie na drobny upominek. Jak się dobrze przyjrzeć, to w lewym dolnym rogu dojrzy się kwiatek wycięty z plastiku dziurkaczem (ucieszyłam się, że się da, ale nie biorę na siebie odpowiedzialności za Wasze dziurkacze:)):



A tu kartka prototyp- dlatego ma dziwne kolory:-) Chciałam zobaczyć, co z tego wyjdzie, użyłam skrawków papierów, na których mi specjalnie nie zależało. Pomysł wziął się z tego filmiku na youtubie, ale go zmodyfikowałam na swoje potrzeby.

Na zbliżeniu lepiej widać, że łodyżki i liście kwiatków są z paseczków butelkowego plastiku.







Ostatnia rzecz to kartka podobna do "homskiej" sprzed kilku dni. Tym razem część kwadratów to plastik z butelki po wodzie jurajskiej.






...Że dużo zdjęć? :-) Cóż, nie mam dobrych wieści:-) Mam nadzieję się zbyt szybko nie poddać, jesli chodzi o codzienną twórczość majową... Przy okazji dziękuję trzymającym kciuki!

Do przeczytania wkrótce!

8 komentarzy:

Agata pisze...

Zaszalałaś po prostu! A co do wyzwania majowego - oj ja też się nie poddaję, choć to dopiero trzeci dzień, trochę nam zostało do końca :]

milqin pisze...

o tak, świetne wyzwanie. Ta kartka z kwadratami super jest, ale kwiatki mnie przerażają jakoś. Mam wrażenie że można się nadziać na nie ;) Niemniej jednak efektowny pomysl

Peninia pisze...

Fajne wyzwanie:)Chyba się skuszę:)A Twoje prace są rewelacyjne:)Podziwiam :)

Hogata pisze...

Nie spodziewałam się, że takie fajne efekty można uzyskać z butelkowego plastiku. Męska wyszła wprost kapitalnie! No i miło mi bardzo, że komuś przydał się mój pomysł dziurkaczowy :D

Paszczata pisze...

super^^ masa pracy, ale wszystko jest sliczne, efektowne i dopracowane :) kibicuję w dalszym ciągu i dzielnie też trzymam się wyzwania :) pozdrawiam :)

Madzik pisze...

To w maju trzeba tworzyć codziennie? ;o)))
Pomysł na plastik rewelacja ;o)

Monia pisze...

Szaleństwo recyklingowe u Ciebie! Ale trzeba przyznać, że wygląda to wszystko świetnie:)

Ewik21 pisze...

kwiatek obłędny bardzo mi się pomysa podoba i te inne i pastikowymi elementami też . dziękuję za udział a zabawie Ewa DT Diabelski Młyn