poniedziałek, 10 maja 2010

co robiłam w niedzielę?

W niedzielę zobiłam kolaż o niedzieli - wg wskazówek drugiej szesnaście. Troszkę nagięłam zasady, bo okazało się, że z polskich gazetek z obrazkami to mam tylko magazyny Linux, Newsweek angielski mnie nie natchnął i dopiero trzecia gazetka dała nadzieję na sklecenie czegoś. Myśl pojawiła się na widok reklamy samochodu na którejś z pierwszych stron, do niej szukałam dopełnienia i słów, które ułożyłyby się w poprawne zdanie. Więc myślałam, a miałam nie:-) wycięłam ciut więcej, niż 10 elementów... co wyszło? Moje tęsknoty, m.in. za używaniem francuskiego i że słowa natychaja mnie chyba bardziej, niż obraz. Po prostu lubię literki. I kto wie co jeszcze można z tego wyczytać, zwłaszcza, że wszystkie elementy pochodzą z francuskiego magazynu Psychologies:-)




Przede wszystkim potwierdziło się to, co wiem od dawna- lubię mieć kierownika robót, nawet jeśli go nie słucham:-)

P.S. Tak mniej więcej mozna rozumieć tekst ułozony z wyrazów:

W niedzielę uciekłam na inną planetę
Aby znów odnaleźć przyjemność
Życia na wolności

Marzenie: do delektowania się bez umiaru*

*trochę głupio brzmi, bo to parafraza francuskiego dopisku do reklam alkoholu "à consommer avec modération", czyli "spożywać z umiarem"- łagodniejsza wersja naszego "alkohol szkodzi zdrowiu":-)

10 komentarzy:

Kulka pisze...

Jestem niepocieszona, bo nie rozumiem ani słowa.
Co nie przeszkadza w podobaniu-mi-się tej pracy :-)

nimucha pisze...

W takich odlecianych klimatach jesteś Mistrzynią. Piękny jest ten odlot! Mistrzowski!

Paszczata pisze...

super tekst^^ świetna całość :)

kasia | szkieuka pisze...

piekne dzielo! Ze tez sie tak wszystko zgrabnie ulozylo :)
Cala jestem z siebie zadowolona, bo nawet mi sie z grubsza udalo zrozumiec ten francuski tekst.
A u nas reklamy mowia "drink responsibly", i zdaje sie, ze podobne ostrzezenie jest tez w reklamach kasyn (!), ktore zdarzaja sie w telewizji.
Ach, musze sie i ja pod tym natchnieniem zabrac za jakis kolazyk, moze z magazynu, ktory nasza firma produkuje :)

druga szesnaście pisze...

i oto mamy kolejny przyczynek do namawiania cię na częstsze kolażowanie. :)

wizualnie pięknie wyszło, a i słowa mówią do mnie. oj, mówią...

Manualnie.pl pisze...

Właśnie ta niepokorność w każdym tworzeniu jest cenna;) Super skrap!:) Buziaki!

cynka pisze...

rewelacja! piękny obraz stworzyłaś!

Martyna pisze...

FAN-TA-STY-CZNY!!!

Guriana pisze...

suuper!!...to wyzwanie jeszcze przede mną...tylko gazet muszę nazbierać:))

kornelia pisze...

niewątpliwie to, po jaką gazetę/czasopismo twórca pracy sięga wiele mówi o nim :)

bardzo mi się podoba, zupełnie mi nie przeszkadza, że nie rozumiem... a może raczej przez układ i rozmieszczenie składników rozumiem podświadomie :)