czwartek, 29 kwietnia 2010

Zapomniana

... praca z jajecznego wyzwania. Ogłoszenie kwietniowego tematu przypadło w okolicach Wielkanocy, post na craft imaginarium zamieszczony, ale tutaj nie pokazywałam swojego skromnego wkładu. Przypomniało mi się o tej pracy, kiedy zobaczyłam zgłoszenie Michelle do jajecznej zabawy i pomyślałam, że to ostatni moment na zamieszczenie tej kartko-zawieszki.

Zdjęcia robione nocą tuż przed wyjazdem, więc mocno niespecjalne, ale najważniejsze widać- klucz obramowany jest mozaiką z jajecznych skorupek pomalowanych lakierem do paznokci. Ramka miała być formą użyczenia klucza od domostwa bliskiej osobie potrzebujacej schronienia. Tektura i mazaje białą farbą dlatego, że powodem tułaczki był konieczny, pilny i nieplanowany remont, zmuszający do życia na kartonach, kawałek gazy, jako opatrunek na zadrapania życiowe, papier w czerwoną kratkę, jak z domowego obrusa w babcinym domu. Miałam zrobić nowe zdjęcia, ale mam wrażenie, że robiłam tę ramkę w poprzednim życiu (chyba dlatego, że to jeszcze była prawie zima, a teraz wiosna na całego) i teraz zupełnie nie wiem, gdzie ją posiałam:-)






Przy okazji zachęcam do kolejnego wyzwania w ramach skrapowania codziennością, temat już za kilka dni na craft imaginarium:-)

Na koniec z przyjemnością wspominam o candy w scrappasji, zawiadomienie od jakiegoś czasu wisi na pasku bocznym, ale mam pretekst- a mianowicie w losowaniu na craftshow trafiła mi się nagroda pocieszenia, papiery róża wiatrów, o czym szczęśliwie powiadomiono mnie mailem:-)



Poza tym jeszcze jedno candy do obwieszczenia na blogu posh scrapbook store- straszne pyszności:



Dziękuję za dobre słowa, które zostawiacie w komentarzach, choć ja sama ostatnio odwiedzam Was znacznie mniej. Mam nadzieję to niedługo naprawić, a póki co tym bardziej doceniam każdy zostawiony znak... Dobrego wieczoru wszystkim dobrym duszkom!

5 komentarzy:

Paszczata pisze...

fajna zawieszka, gratuluję wygranej :)

nimucha pisze...

Chyba najbardziej lubię tego typu Twoje prace; z przesłaniem, inteligentne i z poczuciem humoru.

druga szesnaście pisze...

to ja powiem tylko:
"nie klucz. WRÓĆ!" :)

kot pisze...

Cudo normalnie! Genialny pomysł z tymi skorupkami...ależ mnie ta praca ujęła:)

kasia | szkieuka pisze...

no wlasnie. Zgadzam się z 2:16 - proszę wracać do częstych postów, bo ludzie czekają :)
Gratulacje z okazji wygranej - bardzo ładny papier, co z niego będzie?