piątek, 23 kwietnia 2010

Rumiana kartka

Dziękuję wszystkim za życzenia:-)

Jak widać, weną się pochwalić nie mogę, pisanie też mi nie idzie. Byłam bliska oznajmienia, że wrócę jak mi się zatęskni, ale zmobilizowałam się do tknięcia papieru i wyszła rumiana kartka wg mapki unscripted sketches #51
Próbowałam zrobić zdjęcie w trzech podejściach, zawsze coś nie tak. Taki niezadowolony dzień chyba. Kwiatek własnoręczny z szarego papieru pakowego z nadrukiem (taki stuningowany:-)) i szklanego bąbelka w roli środka. Motylek przeszyty podpatrzony u Anny-Marii.

Jutro Kraków, zapowiada się mnóstwo atrakcji:-) Może mi przy okazji wróci ochota do jakiejkolwiek aktywności blogowo-papierowej.

9 komentarzy:

Anna pisze...

Cieszę się, że wróciłaś :) Oby wena szybko się rozbudziła! Choć u mnie ten sam problem chyba ostatnio...

Paszczata pisze...

śliczna kartka :) weny życze :*

rudlis pisze...

Piękna mapkowa karteczka :)
Życzę powodzenia w losowaniu US#51:)

JaMajka pisze...

Czyżby Porcelain? Piękna kartka, zwłaszcza uroczy kwiatek :)

Dorota pisze...

Super karteczka!
Życzę weny i dobrego humoru :)))
Pozdrawiam cieplutko!

Annar pisze...

Kartka wyszła naprawdę ślicznie !

dstandard pisze...

Beautiful job with the sketch! Thanks for playing at Unscripted Sketches!

Madzik pisze...

Świetny pomysł na kwiatek. Drukowałaś sama na nim te wzorki?

nimucha pisze...

Mi się karteczka podoba :)