poniedziałek, 26 kwietnia 2010

poweekendowo

Dobrze robi człowiekowi taki wyjazd- było świetnie, craftshałowo, scrabble'owo i zakupowo:) Nie poczekałam na losowanie nagrody, mam nadzieję, że to nie mnie wylosowano:-). Fotek żadnych nie mam, ale na blogach dziewczyn, które były w Krakowie jest ich już niemało, a pewnie będzie więcej, bo chwilami wyglądało to jak poligon ćwiczebny dla paparazzich, zostawiłam więc dokumentację posiadaczkom talentu fotograficznego i lepszego sprzętu:-)

Przywiozłam górę papierów, głównie ilsowych i parę małych dodatków. Teraz powinnam coś z nich robić, żeby na kolejnej imprezie usprawiedliwić kolejne zakupy:)

Żeby nie było bez obrazka, to pokażę kartkę zrobioną, wbrew tytułowi posta, jeszcze w piątek. Pretekstem do niej był kwiat, który ozdabiał pudełko z porcelanowym kubeczkiem w koty dostanym od koleżanki-imienniczki w zeszłym roku. Stwierdziła, że na pewno zrobię użytek z każdej części prezentu i miała rację, a to częściowy dowód:) Ponieważ nie mam (hmmmm, nie miałam:)) żadnego fioletowego papieru, to sobie sama zrobiłam z pomocą innego prezentu- urodzinowych kredek akwarelowych od Mamy:-) Fiolety nie są zbyt fotogeniczne, ale jako tako widać, choć musiałam nieco rozjaśnić zdjęcie.




Z profesjonalnych składników mogę wymienić tylko papier porcelain bg ze scrap.com.pl i dziurkacz kupiony w craft4u. Posiłkowałam się mapką nr 27 z Just us girls, ale nie trzymałam się jej zbyt ściśle.

Miłego słonecznego tygodnia życzę wszystkim, a szczególnie pozdrawiam GosięK i Jaszkę:-)

6 komentarzy:

Madzik pisze...

No i pięknie jest. Żałuję, że nie mogłam być na takim zjeździe. Pozdrawiaki

Enthia pisze...

Zazdroszczę zakupów. :)
Kartka ładna. :)

Paszczata pisze...

fajniutka, sliczny kwiatek :)

Katharinka84 pisze...

Zazdroszę Ci tego Krakowa... i zakupów... ;)
Piękna kartelucha!!!
Kwiat jest fantastyczny :D
:***

alexls pisze...

Ach ja ja dopiero Ci zazdroszcze tego Krakowa! ech... Tak mi sie marzy takie kraftowe spotkanie...
Kartelucha swietna! Bardzo mi sie podoba zestaw kolorow! Pozdrawiam!

JaMajka pisze...

Super ten kwiatek! Widać, że recyclingowa jesteś kobieta :)