czwartek, 15 kwietnia 2010

kartki dla mnie i ode mnie

Z okazji 32. wiosny sypnęło życzeniami, za które bardzo dziękuję:-). Jak najbardziej skrapową śliczną kartkę dostałam od siostrzeńca, lat 5. W moim -i od niedawna jego- ulubionym kolorze. Z tyłu są jeszcze życzenia i własnoręczny podpis- dziękuję, Adasiu:-)



Jeszcze w piątek wieczorem zrobiłam kartkę na liftowe wyzwanie Diabelskiego Młyna. Nie jestem z niej zadowolona, ale niech będzie na rozruch. Na tagu zapisany jest dzień spotkania, które było przewidziane na wczoraj, ale zostało odłożone na inny termin. Na szczęście nie wpisałam jeszcze daty.



Do przeczytania wkrótce!

9 komentarzy:

Anna pisze...

Z okazji której wiosny?! O nie, nie wierzę... chyba pomyliłaś się i zamiast dwójki na początku wpisałaś trójkę... :) Co nie zmienia faktu, że życzę wszystkiego dobrego :*

Paszczata pisze...

kartka super!

skrzatka pisze...

Wróciłaś!
Tęskniłam.
Gratulacje urodzinowe.

druga szesnaście pisze...

a ja "życzę ci spokojnych snów i szczęśliwych przebudzeń".
przesyłając same moje ciepłe myśli.

JaMajka pisze...

Bardzo przyjemne połączenie kolorów, podoba mi się też tuszowanie brzegów na zielono.
Najlepszego urodzinowego, chociaż spóźnione, Baranie :) !!!!!

Florens pisze...

Chyba 22!!! :))) Kochana, spełnienia marzeń, możliwości realizowania się na wszystkich polach i poletkach, o których tylko pomyślisz:) Niech Cię wena i radość tworzenia nie opuszcza! Przesyłam uściski!

lin_ka1 pisze...

Wszystkiego najlepszego. Rośnie Ci rodzinna konkurencja ))))))

Magda pisze...

Jak dla mnie kartka fantastyczna!
Dzięki za udział w Diabelskim Liftowaniu.
Magda

Ewik21 pisze...

genialny pomysł na zaprposzenie kafkowe !!!!! baardzo mi sie podoba!!! Dziękuję ,że wzięłas udział w nsszej zabawie zapraszam już wkrótce na kolejne Ewa DT Diabelski Młyn