piątek, 30 kwietnia 2010

homska

...czyli męska, przeinaczyło mi się kiedyś w rozmowie w językach mieszanych i zostało, że damskie to famskie (fr. femme), a męskie to homskie (fr. homme). Zapatrzyłam się na mapkę taylored expressions,

ale wyszło tak trochę na ukos:-). Miało być inaczej, jednak po rozpakowaniu przesyłki od scrappasji z papierami róża wiatrów, zmieniłam koncepcję i od razy ciachnęłam dziurkaczem jeden z arkuszy:-) Niniejszym dziękuję za nagrodę, a w imieniu Lubego za kolejną garść krówek:-D





Kwiatki ze scrap.com.pl, papiery róża wiatrów ze scrappasji i chocomint z ils, guzik z brzydkiej bluzki z lumpeksu:-)

Mam znowu ogłoszenie o candy. Nie przepadam za dzieciowymi stempelkami, ale akurat ten od Emmy Lockley byłby wymarzony do dwóch projektów, które chodzą mi po głowie... a co tam, może się uda:-)

13 komentarzy:

mag349 pisze...

Powiem Ci, że na ukos nawet wygląda lepiej :) I kolorystycznie też jest super! Podoba się :)

kot pisze...

nie jest łatwo zrobić męską kartkę...ale świetnie wyszło!!!

Paszczata pisze...

kartka jest świetna, kolory tez, i w Twojej wersji na ukos ta mapka wygląda zachęcająco :)

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

I ta Twoja bardzo mi się podoba.

nimucha pisze...

Mrouh, bardzo fajnie, że Ci się te kwadraty rombowo ustawiły. Myślę, że kartka tylko na tym zyskała. Zestaw kolorów też pierwsza klasa. Kartka wyszła świetna i bardzo męska mimo, że bez samochodu, a jeszcze na dodatek z kwiatkiem :)

milqin pisze...

Ale piękne kolory! Świetna interpretacja mapki!

GosiaK pisze...

Pięknie wygląda ta karteczka. Ja właśnie jestem w trakcie robienia karteczki w romby o takiej samej kolorystyce jak Twoja :D
Piękne kolory, piękne!

viva pisze...

świetna kartka! te ukośne kwadraty / romby wyglądają fantastycznie!

JaMajka pisze...

Fajna karteczka homska, aczkolwiek kojarzy mi się z Homkiem z Muminków ta nazwa :P
Ale nowatorsko ukośnie poukładałaś :> KREATYWNOŚĆ HA! XD

Katharinka84 pisze...

Śuperowa kartelucha!!!
"Ukośna" kompozycja wygląda fantastycznie :D
:*

MAGiALENA pisze...

"gdybym mogła być mężczyzną jeden dzień... pewnie..." chciałabym dostać tą kartkę!

matylda pisze...

fantastyczna kartka i w ogóle fajna, inspirująca mapka, chyba sama cos wg niej zrobie:P

nowalinka pisze...

Ta kartka jest rewelacyjna i układ i kolory robią wrażenie! :)