wtorek, 23 marca 2010

Zmruż oczy!

Mamuta zaproponowała szalony zestaw kolorów do zabawy w ArtPiaskownicy. Od Tim dostałam (jak każdy kto zapisał się na urodzinowe candy tego bloga) odpwiedni zestaw digi i się skusiłam. To mój pierwszy scrap komputerowy- nie licząc jakichś tam obrazków do tej pory. Nie mam programów graficznych w jednym paluszku, korzystam pewnie z jednej setnej możliwości GIMPa, ale i tak miałam ubaw:-) No i voilà! Zmrużcie oczy:-)




W pracy użyłam oczywiście zestawu Timboctou, pędzli Vectors Brushes oraz Waterstains Obsidian Dawn i jakiegoś zestawu pędzli zwącego się Ever-WinX Ecke (kartka w kratkę), do którego nie mogę znaleźć linka, ale prawdopodobnie wzięłam go z deviantArt (jesli ktoś ma o nim jakieś info, chętnie podlinkuję). Na fotce Jedyny, zaskoczony przeze mnie przy otwieraniu (świeżo wykonanych własnoręcznie) okiennic na "ranczu":-)


Pozdrawiam wiosennie!:-)

P.S. Tak to jest, jak się nie ma fantazji przy nazywaniu plików... wstawiłam niedobrą wersję kolorystyczną, która nie pasowała do wyzwania. Już podmieniam. Chociaż ta z amarantem nardziej mi się podobała:-) Może ją jeszcze wrzucę:-)

17 komentarzy:

Kulka pisze...

Jejku, ale fajnie!
Ja nie próbowałam jeszcze digi, nie mam o tym bladego pojęcia, tym bardziej jestem pod wrażeniem Twojego debiutu! Pięknie jest:-)

Martyna pisze...

Dla mnie digi to istna czarna magia!
Scrap rewelacja :)

nimucha pisze...

Świetny scrap. Taki funny :)

vairatka pisze...

Może i ja spróbuję?? Kolory świetne, wierzę, że miałaś super zabawę przy tworzeniu :)

nowalinka pisze...

Świetny scrap, a jaki wiosenny!!

druga szesnaście pisze...

ileż energii.
bomba (wita) minowa! :)

Anna pisze...

Bardzo podoba mi się ten digi-scrap, bardzo wiosenny! Ja kiedyś, kiedyś dość biegle obsługiwałam GIMPa, a teraz nic, kompletnie nic nie pamiętam! :-/

kalanchoe pisze...

świetny i szalony skrap :) wiedziałam że te kolory pozwolą na szalone poczynania :)

Dunia pisze...

Super! niesamowicie soczysty ten scrapek.

JaMajka pisze...

Wesoło, pstrokato, ale bez przesady - w sam raz :) Zajrzałam już do Flickra, wybacz amatorce... ;) Odpisałam. Buźka :)

kornelia pisze...

digi istne cudo!
i jakie fajne zdjęcie!

Florens pisze...

Bomba:) Też coś wyrzeźbiłam z tego zestawu, ale może się schować. Brawo!

Peninia pisze...

Scrap jest rewelacyjny...zachwyca:))Wiosennie pozdrawiam:)

alexls pisze...

Energetyzujace kolory, a Twoj Luby to jak "Kawaler z okienka;)"

Guriana pisze...

dla mnie bomba!!!zwłaszcza zdjęcie jest..rozbrajające:))

timboctou pisze...

świetną pracę zrobiłaś, dziękuję :* zdjęcie jest genialne :D mega energia z niej bije!

Adziok pisze...

Hi hiii, bohater scrapa jest the best! :)))))
Tak wkomponowany idealnie w całość, że mam aż ochotę na to ranczo zawitać i zachłysnąć się tą świeżością :)
Pozdrawiam :)