poniedziałek, 15 marca 2010

jeszcze trzy kury

No, niestety, kartki przed świętami zrobić wypada:-)

W weekend prawie odpuściłam sobie dłubanie, blogi, forum i wszystko- zaległości mam spore, pozaglądam do wszystkich stopniowo. Sobota i niedziela upłynęły pod znakiem wykańczania najdłuższego remontu w dziejach, mamy w końcu porządne wielkie łóżko, tylko muszę jakoś ocieplić wizualnie sypialnię, bo na razie czuję się jakbym spała w obcym domu. Etap oswajania odnowionej przestrzeni, właściwie najprzyjemniejszy, przed nami. Byli tez goście i ekspresowo pieczone ciasto, czyli weekend w normie.

Kartka ot tak, żeby jakiś obrazek był.



Pasiaty papier (BG, rzecz jasna, zakupiony w scrapcompl to oczywiście reszta z karty pociętej przy okazji produkcji dwóch poprzednich karteluch kuro-jajecznych. Nie lubię zostawiać skrawków, bo potem i tak nie wykorzystuję, a marnować szkoda.

Robię i co innego, ale pokazywać na razie nie wolno. Wena mnie troszkę opuściła, jednak się nie poddaję i kombinuję, może coś się z tego do pokazania urodzi. Słońce znowu wyszło po wczorajszym śniegu, oby to znowu nie była taka podpucha jak w zeszłym tygodniu!

Dziękuję za kolejne wyróżnienia, która na mnie spłynęły w ostatnich dniach. Ze wszystkich jestem dumna, bo to znaczy, że coś Was tu ciągnie, żeby zaglądać:-)

Na dziś chyba to wszystko, jakoś mi się słowa nie kleją. Miłego oczekiwania na wiosnę, niech będzie jak najkrótsze!

6 komentarzy:

vairatka pisze...

O widzisz, a ja sobie tylko jaja ciągle robię... a kurki jak na razie jak na lekarstwo :( A Twoje fajne, wesołe, kolorowe i wiosenne :)
Wiosna już w tym tygodniu ma być i koniec!!! Nie ma innej opcji...
Pozdrawiam ciepło :)

Anna pisze...

Bardzo radosna karteczka, mimo pogody za oknem, tak trzymać!

JaMajka pisze...

Kury czaderskie :) Wyszło przyjemnie i pozytywnie. I podobają mi się maszynowe przeszycia :)

Windy Robinson pisze...

Pretty!

kalanchoe pisze...

oj ta wiosna... chyba najbardziej wyczekana. A kartka piękna, z jajem :) znaczy z kurczakiem ... chyba zliftuję ją sobie, mogę??????

perelka111 pisze...

super jajeczka:)..moze szybicej wiosna do nas przybedzie