piątek, 5 marca 2010

Dream Tea- pachnący obrazek

W styczniu zrobiłam dwie kartki, wykorzystując do nich obrazki z broszurek reklamowych Pachnącej Szafy. Nieco później doszły mnie słuchy, że są dziewczyny chętne do małego wyzwania z użyciem tych materiałów marketingowych. Dziś (wreszcie:-)) spełniam ich prośbę- na wyzwanie zapraszam na craft-imaginarium:-)

Zmajstrowałam na tę okazję małą makatkę do zawieszenia, główny obrazek to zgodnie z wytycznymi- grafika z ulotki wspomnianej wyżej. Trochę się jeszcze trzyma herbaty, tak lubię, że trudno mi się rozstać:-)

Dream tea (z dedykacją dla Dream Tea'mu :))




Wprawdzie twór ma zachęcać do pachnącego wyzwania, ale wykonany jest w duchu scrapowania codziennością, oto szczegółowe materiałoznawstwo:-)



Barwnik, którego użyłam na jaśniejszej koronce to herbata, a właściwie yerba mate. Pierwotnie lekko kremowe bawełniane nitki po kilkuminutowym namaczaniu w naparze zmieniły odcień na bardziej zielonkawy, co było moim celem.

Na koniec bardzo dziękuję za to, że zaglądacie i tyle miłych słów macie dla mnie! Jestem zaszczycona Waszym zaskoczeniem:-) Miłego weekendu!:)

P.S. Nie napisałam, że obrazek do Piaskownicy wrzucam też, bo mnie ta mysl opadła dopiero po publikacji. Szybko nadrabiam:-)

10 komentarzy:

Agata pisze...

Świetnie, tylko... kiedy znaleźć czas na te wszystkie wspaniałe wyzwania :D :]

viva pisze...

rewelacja ta makatka!
bardzo podobają i się te kolory - wyraziste i pastelowe zarazem, całość śliczna, delikatna, słodka i prawie poczułam delikatny cukrowy zapach :-)

nimucha pisze...

Jest na co popatrzeć.! Dużo się dzieje na makatce, a wszystko w oryginalnym stylu. Do tego perfekcyjnie wykonany spis składników ;) Bardzo fajna, nietuzinkowa praca!

BETIK pisze...

Piękny ten obrazek. Tyle szczegółów i te pastelowe kolorki... Bardzo mi się podoba ten misz-masz!

Anna pisze...

Cudna makatka, bardzo w moim guście, podziwiam! I cieszę się, że wyzwanie powstało! Dobrze, że jest sporo czasu, bo ostatnio krucho z nim u mnie ;)

Peninia pisze...

Po prostu rewelacja !!!

Dunia pisze...

łoooo fajne!

Nesse pisze...

Ale super! Strasznie mi się podoba opis użytych rzeczy i ten cały uporządkowany "nieporządek". Świetny scrapik :*

Jolinek pisze...

obłędna zawieszka!!!:)

Florens pisze...

Fantastycznie to zrobiłaś! Z opisem też dałaś czadu ;)))