wtorek, 9 marca 2010

Ciekawski kurak :-)

Zrobiłam kartkę, najzwyczajniejszą na świecie, bez nietypowych klamotów, podtekstów ani nawet tekstów. Z kurakiem ze stempelka kupionego w sklepie zabawkowym. Wg mapki n#57 ICS






Pasiaty papier, kremowy kwiatek oraz kawałek bladożóltego kartonika (który jest opakowaniem od stempelków:-)) spod kuraka ze scrap.com.pl.

Miałam tez zamieścic pytania czytelnicze, bo za sprawą Florki i Kulki stałam się ogniwem łańcuszka, ale wciąż zapominam... Wymyśliłam sobie takie dla czytających w dwóch językach co najmniej, na szczęście Kasia oraz Jola zgłosiły się na ochotnika:-)

1. Czy czytanie w którymś z języków, który znasz, sprawia Ci więcej przyjemności? Czy coś innego przykuwa Twoją uwagę, kiedy czytasz w języku ojczystym, niż kiedy czytasz w swoim drugim języku?

2. Czy są książki, które czytałaś w dwóch językach i w którymś wydają Ci się znacząco inne- lepsze, gorsze? Czy są książki, które wolisz w tłumaczeniu, niż w oryinale? A może różnica wynika z Twojego odbioru słowa pisanego w różnych językach?

3. Czy są utwory literackie, które kolekcjonujesz we wszelkich dostępnych wydaniach, tłumaczeniach i/lub formach zapisu (e-booki, różne tłumaczenia w tym samym języku albo kilka wersji językowych)?


No i tak króciutko dzisiaj. Idę się cieszyć nadeszniętymi dziś papierkami ze scrapcomu.

14 komentarzy:

nimucha pisze...

Bardzo fajna karteczka. Przez te pasiaki wygląda trochę jak ludowa. A kurczak ma smutną minę i przez to jest śmieszny ;)

Marysia pisze...

Swietna kartka!

Marysia pisze...

Swietna kartka!

Posh Designs pisze...

Hi Mrouh! What a sweet card, that lil chicky is too cute! Thanks for playing along with us over @ ICS this week! :) ~ Nini xoxo

u Alojka pisze...

fajna karteczka,
na pytania odpowiedzialam.

rudlis pisze...

Świetna pozytywna karteczka :)

Anna pisze...

Super karteczka, radosna, czyli taka, jakie powinny być Święta :)

Dorota pisze...

Świetna karteczka! A kurczak mnie rozbawił, fajowy jest :)

kot pisze...

zgadzam się-pozytywna i radosna, świetny pomysł:)

nowalinka pisze...

No,świetna jest, bardzo pogodna i słoneczna :)

Dianna pisze...

Very cute card! Thanks for joining us at ICS this week!

lin_ka1 pisze...

no i zaś jestem na kolanach. Prosto, ale tak jak lubię. Zdaje się,że jakąś kartkę, których mam jeszcze sporo do zrobienia będę wzorowała na Twoich. Jeśli oczywiście pozwolisz.

Callie pisze...

Such a cute card! Thanks so much for joining us at ICS this week!!

Brises pisze...

Świetna! Ma taki pozytyw zakręcony w sobie, jakąś tęsknotę za tradycją i ludowością... Bardzo mi się podoba!
Dziękuję za udział w wyzwaniu ICS.