poniedziałek, 1 lutego 2010

Zestaw z serduchami i wyróżnienie od Alojka:-)

Kartkę, której fragmencik pokazałam ostatnio, odtajnię, jak tylko poczta się wywiąże z powierzonego zadania, czyli mam nadzieję- jutro.

Ale żeby nie było, że cały weekend nic nie robiłam, to będzie zestaw serduchowy. Walentynkowy to chyba nie, zrobiony ot, tak, dla podłubania, na razie bez przeznaczenia konkretnego. Zestaw składa się z... ha! niespodzianka:-) Zakładki i kartki- jakże by inaczej? :-)

Obiecałam jednak, że na notesozakładki tymczasowo szlaban i słowa dotrzymuję, zrobiłam dla odmiany zakładkę narożnikową:-)



Na kartelusze występują świeżo zakupione (sic!) latarniowe: mały kwiatek (pierwotnie kremowy) i tusz złoty, rzecz jasna ze scrap.com.pl. Kwiatek zmienił się nie do poznania, bo go unurzałam w tuszu i na złoto postemplowałam. Reszta jest już nabyta dawno - papier wild asparagus MME (październik, scrapart), kawałek brązowego, (pochodzącego z candy Jaszmurki, w którym wygrałam nagrodę pocieszenia prawie dokładnie rok temu), udarty kawałek papieru pakowego, skrawki zielonej organzy z lumpeksu, sznurek od wina wypitego z okazji ślubu siostry, lakier do paznokci, którym pomalowane jest serducho, jakiś ćwiek, najpewniej dovecraft z pierwszych scrapowych zakupów.

Sama kartka:



Kartka w czapeczce z zakładki (info dla niewtajemniczonych- tak zakłada się ją na róg strony w książce:-)), zrobionej mniej więcej z podobnych materiałów, jednak bez kwiatka.



Jola, autorka bloga uAlojka zadbała o to, żeby mi się tydzień zaczął przyjemnie i przyznała mi wyróżnienie:



Dziękuję Jolu, pomyślę nad jego dalszymi losami:) Wam też życzę takich miłych niespodzianek dziś i w całym nowym tygodniu i BARDZO DZIĘKUJĘ za Wasze coraz liczniejsze odwiedziny i komentarze!:-)

12 komentarzy:

Kulka pisze...

Jestem zakręcona potwornie, czy zapraszałam Cię już po wyróżnienie? Nie? To zapraszam :-)

Humorzasta pisze...

Ale masz tu masę pięknych prac!

BETIK pisze...

Świetne kolorki:)Śliczny komplet zakładek

Barbara pisze...

Ale różnorodność materiałów !!! jaka ty jesteś pomysłowa :)

nowalinka pisze...

Ale cudne i jeszcze ten patent z zakładaniem na róg książki :)

Jowita pisze...

Karteczka z czapeczka jest swietna i odjazdowa

Monika pisze...

Rozbroił mnie dobór kolorów-wszystkie moje ulubione:) Piękne rzeczy wychodzą spod Twoich łapek!
Buziaki***

Florens pisze...

Ale patent! :) Oczywiście bez mistrzowskiego wykonania byłby niczym. Piękne prace.

Enthia pisze...

Ooooj, a ja bardzo lubię twoje noteso-zakładki, więc pokazuj je jak najczęściej.
Co do kompleciku, fajny, najbardziej podoba mi się zakładka.
Gratuluję wyróżnienia.

maj. pisze...

Twoje zakładki (jakie by nie były;)) wzbudzają we mnie żądze posiadania!!!! Piękny zestaw !

Peninia pisze...

Ale cudo...i te kolorki!!!Wspaniałe!!!

Agata pisze...

Świetny ten zestawik!!

Gratuluję wyróżnienia!