czwartek, 4 lutego 2010

Zaległa kartka słoniowa i wyróżnienie od Peninii:-)

Dziś zaległa kartka, którą zrobiłam na jedno z wyzwań różowego słonia. Nie jestem z niej zadowolona, to zupełnie nie moja bajka, nie mój styl. Uparłam się wtedy na używanie romancy i chyba po prostu przedawkowałam:) Ale co tam, ku pamięci, żeby juz nigdy takich rzeczy nie robić, wrzucam tutaj:-D





Wrzucam zaległą, bo nowej jeszcze nie ma. Mam sporo pomysłów i planów, wczoraj zajęłam się eksperymentami, które jednak nie zakończyły się zadowalającymi efektami, w związku z czym żadnego gotowca nie mam:)

Ale mam pretekst do napisania posta, bo dostałam kolejne wyróżnienie! Tym razem od wszechstronnej Peninii.



Dziękuję:-) Mam nadzieję, że najpóźniej w niedzielę uda mi się przysiąść i poznajdować linki do wszystkich, których chciałabym wyróżnić.
Do weekendu juz z górki, oby szybko zleciało (chociaż obawiam się, że mi zleci szybciej niz bym chciała...)!
Miłego czwartku!

20 komentarzy:

viva pisze...

ale dlaczego ta kartka jest zła?? Mi się bardzo podoba! O ile nie lubię różu, to w tej wersji, przydymiona, postarzona i taka delikatna z uwagi na małą ilość ozdób, jest bardzo ładna! :-)

carrot pisze...

Jednym słowem, dobrze? :) Prześliczna!!!
Ściskam :)

Paszczata pisze...

a mi się te kolorki bardzo podobają :D

milqin pisze...

Kartka niessamowoicie erotyzujaca.
Wyroznien gratuluje :)

Agata pisze...

Raz - gratuluję wyróżnienia!

Dwa - nie Twoja bajka? Hmmm... ale ta koroneczka i guziczki wyglądają genialnie! Wszystko świetnie dobrane i dopełnione! Czasem dobrze wejść do innej bajki! :)

Enthia pisze...

Kartka ładna jest, nie widzę przesadyzmu :)

madak pisze...

Rubaszna ta karteczka.. różowy z czarna koronką... Fajowa!

Peninia pisze...

Wspaniała ta kartka...bardzo mi się podoba.Piękne połączenie kolorków :)Pozdrawiam;)

u Alojka pisze...

no coz, ja nie widze przedawkowania, widocznie bardzo romantyczna ze mnie dusza. Podoba mi sie.

nowalinka pisze...

Mnie sie podoba i to baaaardzo! Świetnie ją koronką przełamałaś :)

Kasia pisze...

awwwww! jest śliczna! :) ja różowy bardzo lubię i jestem zachwycona :D

Jowita pisze...

Nie rozumiem dlaczego nie jestes zadowolona z karteczki, przeciez jest sliczna i urocza

Anna pisze...

Taaaa... też chciałabym robić takie kartki i jeszcze zarzucać sobie, że są złe :D Cudna jest!

Madi pisze...

A ja lubię róż , pewnie dlatego że mam Trzylatkę ;) Karteczka bardzo mi się podoba i gratuluję odwagi z czarną koronką, poza tym róż ją świetnie eksponuje ;)

Kulka pisze...

Buduarowa taka...podoba mi się:-)

BETIK pisze...

Ja też uważam, że kartka świetna! Może i nie Twoja stylistyka albo kolorystyka, ale efekt jest naprawdę bardzo zadowalający. Nieprzeładowana ale wielce urokliwa.

Florens pisze...

No co Ty! Świetna jest ta kartka. Róż z brązem i czernią jest fajny :) Dla mnie jest bardzo zmysłowa. Możesz sobie jej nie lubić, ma wystarczającą ilość fanów :)

Zielona pisze...

Śliczna kartelucha!! Ja nie wiem czego od niej chcesz ;)

rafija pisze...

koronka i róż
czasem i sztukę dla sztuki trzeba ;)
świadczy to o szerokich możliwościach, czyż nie?
pozdr ciepło

ynka pisze...

Absolutnie genialna ta karteczka! Cudny klimacik Moulin Rouge! Bardzo, ale to bardzo mi się podoba! :)