poniedziałek, 22 lutego 2010

Ramkokartka makaronowo-hydrauliczna:-)

Wreszcie udało mi się obrobić makaron na nasze szkieukowo-manualnikowe wyzwanie lutowe w ramach scrapowania codziennością:) Zdążyłam kupić cztery kształty makaronu, zanim mnie oświeciło- to znaczy pomysł, który mi zaświtał spodobał się mnie samej:-) Fakt, że wymyśliłam go sobie dość skomplikowanie, dlatego sama "produkcja" trochę trwała, ale w końcu się udało skończyć. Miałam zamysł na ramkę bardziej zgrzebną, poszarpaną, a wyszło kolorowo, może to słońce dzisiejsze mnie tak zbałamuciło... W dodatku musiałam ją zrobić od podstaw, bo nie znalazłam pudełeczka nadającego się do przeróbki na ten cel (zrobiłam klasyczne pudełko jak do kartek Brises, a w wieczku zamiast normalnego okienka z szybką takie okienko jak w tej kartce). Budowa rurociągu okazała się ciut trudniejsza niż myślałam, wyklepanie wiaderka też trochę trwało, ale to była fajna zabawa:)




Pomyślunkowe coś mi wyszło, całkiem mi się podoba, bo robiłam w konkretnej inetncji:-)

17 komentarzy:

Barbara pisze...

jest obłędnie pomysłowa :)

kasia | szkieuka pisze...

haha piekne rury :)

viva pisze...

wow!! świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie! Bardzo podoba mi się ta praca! :-)

skrzatka pisze...

Świetny pomysł!

Adziok pisze...

Rewelacja! Pomysłowa, prosta, oryginalna a jaka wymowna w przekazie :)
Chciałabym być jej adresatem ;)
Pozdrawiam :)

Anna pisze...

Piękna intencja! :)

Marysia pisze...

swietne! Badz zadowolona!

"niekiedy" pisze...

piękna! bardzo mi się podoba i w życiu bym nie zgadła, że to makaron :). świetny pomysł. pozdrawiam serdecznie, e.

druga szesnaście pisze...

ha! rurociąg!
świetne rozwiązanie klusek. :)

Paszczata pisze...

pomysłowo:D

nimucha pisze...

To jest bardzo pomysłowe i wesołe :)

Katharinka84 pisze...

Po prostu SUU-PER!!!
Fantastyczny pomysł i wykonanie :D
:***

paperina pisze...

Super pomysł i kolorystyka.
Mrouh, no i nie ma takiej możliwości, żeby się nie uśmiechnąć :)))

qrcza-k pisze...

normalnie padłam z zachwytu

Teo pisze...

ależ super pomysł z tym rurociągiem ;)

fajnie to wyglada

u Alojka pisze...

nie,musialam dwa razy tekst przeczytac, makaron, super pomysl.Moje uznanie. Brawo.

Florens pisze...

Niby już ogólnie skomentowałam w najnowszym poście, ale nie mogłam się powstrzymać. Rurociąg jest śliczny, wypasiony i dowcipny :) Cudeńko z jajem :)