wtorek, 2 lutego 2010

Podsumowanie wyzwania mącznego+ temat na luty:-)



Luty się zaczął, Kasia już ogłosiła nasz nowy temat, czas więc na podsumowanie. W naszym (Szkieukowej Kasi i moim) Międzykontynentalnym Wyzwaniu Mącznym, czyli pierwszym odcinku scrapowania codziennością wzięły udział:


Skrzatka




Cynka




Druga szesnaście




oraz my, oczywiście:


Kasia




ja



Zdjęcia autorek prac, rzecz jasna.


Dziękuję, że zechciałyście się z nami pobawić- szczerze mówiąc jestem bardzo pozytywnie zaskoczona Waszym odzewem, wszak wyzwań nie brakuje... Mam nadzieję, że nie zostaniemy też same w lutym, kiedy będziemy się bawić makaronem. Można użyć opakowania, samego makaronu jako elementu Waszej pracy (polecamy jednak niegotowany:)) albo narzędzia- co Wam wyobraźnia podpowie. Jeśli zechcecie się do nas przyłączyć, będzie nam bardzo miło i tak jak do tej pory prosimy o info w komentarzu na blogu Kasi lub moim.


Ponieważ pojawiło się pytanie, czy jeszcze można w temacie mąki, to ja osobiście zupełnie nie mam nic przeciwko temu, żeby, jeśli natchnienie i czas pozwolą, sięgnąć do poprzedniego tematu. Wprawdzie nie skonsultowałam tego z Kasią, ale chyba mnie nie pokrzyczy:)

8 komentarzy:

Agata pisze...

Świetne są te prace!! Może uda mi się wziąć udział w wyzwaniu makaronowym!! ;)

druga szesnaście pisze...

owszem, wyzwań nie brakuje, ale:
1) o NIEBANALNE wyzwania niełatwo;
2) podoba mi się ogromnie wasza idea wyszukiwania piękna w codzienności i spoglądania na prozaiczne przedmioty świeżym okiem.
dziękuję i zaczynam kolekcjonować kluchy. :)

skrzatka pisze...

Choroba, nie zauważyłam TEGO posta!
Ale mnie podjarało, że zobaczyłam swoją pracę zacytowaną! Już pisałam Szkieuce, że chyba jasnowidzeniem wiedziona nabyłam pudełko makaronu w celu nie tylko jadalnym :)

Paszczata pisze...

dziewczyny, chciałabym Wam powiedzieć, że Wasze prace są prześliczne! Gratuluję wspaniałych pomysłów :D

finnabair pisze...

makaronowi nie odpuszczę!!!!
świetny pomysł dziewczyny!!!

ankan pisze...

Jeżeli tylko starczy mi czasu - to też coś wymyślę, bo pomysł świetny !

Agata pisze...

Moja odpowiedź na wyzwanie:

http://magia-tworzenia.blogspot.com/2010/02/scrapowanie-codziennoscia.html

mbabka pisze...

Wyzwanie - fantastyczne, a że uwielbiam 'mączyste' tym bardziej mi się podoba :)Prace rzecz jasna- pierwsza klasa :)! Może coś sklecę w tym temacie...na pewno się pochwalę ;)