niedziela, 14 lutego 2010

Kartka Imieninowa

Udało mi się wczoraj wreszcie usiąść i zrobić kartkę dla Babci Walentyny:-) Przywiozłam parę papierków, trochę ozdób, ale okazywało się, że do pomysłów, które mi przychodziły do głowy ciągle mi czegoś brakowało. W końcu jakoś wybrnęłam. Miało być kolorowo i kwiatowo. Chyba jest. Ponieważ kartka będzie dostarczona bez pośrednictwa poczty nie musiałam się martwić o wypukłości, które mogłyby ucierpieć w transporcie.




Być może przed powrotem do domu zrobię jeszcze jedna kartkę, bo takowa dziękczynna jest w planach, ale nie wiem, kiedy zajrzę tu znowu. Do wszystkich maili, próśb, i zaproszeń do tablicy i nie tylko ustosunkuję się już chyba z domu, za zwłokę przepraszam, za żadne się nie gniewam:) W sobotę mają przybyć zamówione szafy i oznaczałoby to upragniony koniec legendarnego już remontu, gdyby nie to, że pod moją nieobecność uszkodzona rura u sąsiadki z góry spowodowała zalanie świeżo malowanego przedpokoju i łazienki, więc czeka mnie jeszcze powtórka z rozrywki... Mam nadzieję, że parkiet nie ucierpiał i że trzeba będzie tylko pomalować na nowo.

To na razie zmykam:-) Miłej niedzieli!

P.S. Za pączki sama bym się nie zabrała, ale z Mamą tworzymy zgrany kuchenny duet i nawet zagniatanie drożdżowego ciasta nie było straszne:)

6 komentarzy:

Agata pisze...

Ten niebieski jest świetny, taki soczysty!

Katharinka84 pisze...

Cudna jest!!!
Bossskie, radosne kolorki :)
:***

u Alojka pisze...

karteczka faktycznie kolorowa, ja takie lubie, a paczki zauwazylam juz wczesniej i zrobilam tez, ale wczoraj.Sama, ale jadlo wiecej osob.

Paszczata pisze...

wesołe kolorki :D

Anna pisze...

Urocza walentynka dla Walentyny! Niestety, ja w rodzinie ani wśród znajomych nie mam nikogo noszącego to miłosne imię... :)
Ps. A za inspirację związaną z wykorzystaniem ulotek Pachnącej Szafy oraz w celu zmobilizowania Cię do zorganizowanie wyzwania - zapraszam Cię do mnie po wyróżnienia! :)

Kasia pisze...

śliczne te kwiatuszki :)