wtorek, 2 lutego 2010

Kartka imieninowa + wyróżnienie+ candy

Z rozpędu piszę drugi post, nie chciałam mieszać za wielu spraw w jednej notce:-)

Najpierw kartka, którą "zajawkowałam" w sobotę. Dziś moja Mama ma Imieniny (kartelucha zdążyła wylądować w skrzynce na czas) - jeszcze raz wszystkiego najlepszego, Mamuś!



Zrobiona z tych websterowych kart old world, w których cudownym skrzypieniu i wzorkach się zakochałam. Kwiat "zbudowany" w trzech czwartych z latarniowego dużego kremowego kwiatka, (reszta jego płatków to zdobycz w Jaszmurkowym candy sprzed roku:) ), napis z książeczki naklejek Pink Paislee (na zdjęciu wyszedł ten napis jakiś taki bardziej różowy, niż w rzeczywistości, może dlatego, że te kartoniki są gładkie i trochę błyszczące, a reszta bardziej chropowata)- wszystko to nabyte w scrap.com.pl. Zielona organza tworzy listki, których żyłki narysowane są na papierze.

Na koniec trochę miłych blogowych obowiązków:)

Dziękuję nieocenionej Kulce za wyróżnienie:



Rozpieszczona się czuję ostatnio:)
Te małe "odznaki" to dla mnie sygnał, że moje zabawy są miłe do oglądania, a właśnie o to mi chodzi. Rozważam przekazanie dalej, ale wybór mam za duży i się biję z myślami:)

Druga miła wiadomość- kolejna dziewczyna ze swoim atelier "ląduje" na blogspocie, kolejna ze "starego składu" gazetowego forum, co mnie bardzo cieszy, bo jakoś poręczniej będzie zaglądać:-) Lorka też na powitanie ogłasza kwiatowe candy:

13 komentarzy:

Brises pisze...

Świetna jest - bardzo mi się podoba:)

Peninia pisze...

Piękna! Zapraszam po wyróżnienie :)

rafija pisze...

Pieeekna kartka!
tak mi się skojarzyła troche z aborygeńskimi motywami ;)
i swietny pomyls z malowaniem żylek listkom pod listkami :D
pozdr cieplo

Martyna pisze...

Świetna kartelucha!

mag349 pisze...

Kartka dla mamy piękna. A kwiatek to już prawdziwe mistrzostwo :)

u Alojka pisze...

bardzo mi sie podoba, bardzo ciekawie zrobiony kwiatuszek.

Barbara pisze...

ale towja mama musi być dumna z córki-piękna kartka !!!

madak pisze...

Śliczna!

Enthia pisze...

Mama pewnie szczęśliwa. Super!

Katharinka84 pisze...

Cudna kartelucha!!!
Papier jest bossski :)

Mollik pisze...

kartka jest niesamowita! bardzo podoba mi się kwiatek :)

Manualnie.pl pisze...

Kartka dla Mamy wyszła świetnie! Te z serduszkami też bardzo fajne, nieprzesłodzone - i bardzo w moich kolorach:)
Uściski!

magda.matraszek pisze...

ta karteczka mamo... jest absolutnie the best1 powalila mnie! piekne Ci ten kwiatuszek wyszedl, a calosc tak dopracowana i tyle szczegolikow,cudo!!!!!!