poniedziałek, 18 stycznia 2010

Z innej beczki, do Piaskownicy:-)

Dzisiaj będą obrazki z dłubaniną niepapierową.
Odkurzyłam swoje pudło z koralikami, nawet dosłownie. Przegladając dobytek, zaczęłam sobie układać wisiorek, zabrałam się za niego bez konkretnego pomysłu, zupełnie spontanicznie. Dobrałam trzy elementy i stwierdziłam, że gdzieś ostatnio te kolory widziałam... Piaskownica! Dołożyłam granatową perełkę, którą dała mi Babcia i juz wisiorek może wystąpić w grze w kolory #12.



A skoro i tak wyciągnęłam szczypce, druty i te inne klamoty, to postanowiłam zrobić jeszcze jeden drobiazg. Mój nowy telefonik wymagał zmiany dyndajca. Poprzedni, choć miły sercu, bo niebieski i dostany od siostry, nie pasował kolorystycznie. Teraz i komórka, i dyndajec są w kolorach patriotycznych:-)





Jeszcze tu dziś wrócę z papierem. Łagodnego poniedziałku!:-)

7 komentarzy:

kobens pisze...

świetny naszyjnik, a patriotyczne dyndadełko też bardzo mi się podoba :)

nowalinka pisze...

Piękna biżuteria, no ten naszyjnik wyszedł świetnie! :)

viva pisze...

świetny naszyjnik - bardzo mi się podoba!
a dyndajec też super :-) widać, że pasuje do nowego tel :-)

Kulka pisze...

Wszystkie dzisiejsze dyndańce bardzo udane :-)

Oliwiaen pisze...

Najwyraźniej kolory stworzone dla wisiorka - piękny jest! Dziękuję za udział w wyzwaniu :-)

Aszczka pisze...

Bardzo ładny wisorek - elegancki, ale z drugiej strony i na co szień można nosić - lubię takie ;-) Pozdrawiam
Ps. Dyndajek też fajny ;-)

boniusia pisze...

ha przez gazety zajrzałam :) fajny dyndołeczek :)