niedziela, 3 stycznia 2010

wyzwanie cartes et sketches

Na to wyzwanie zdjęcie kartki wysyła się mailem, co uczyniłam 1.01., a dziś ukazała się na blogu cartes et sketches, więc pokazuję u siebie również.




Mapka autorstwa Rianame:



Prawdę mówiąc zaczęłam kartkę, zanim ukazało się wyzwanie. Zrobiłam zupełnie spontanicznie w Sylwestrowy wieczór podczas oglądania filmu środkową część z motylami. Kiedy w Nowy Rok zobaczyłam mapkę na cartes et sketches, stwierdziłam, że ten element idealnie się wpasuje w kartkę mapkową i prawie z marszu zabrałam się za robotę. Tym sposobem chyba najszybciej w historii mojego uczestnictwa w blogowych zabawach mapkowych mogłam odpowiedzieć na wyzwanie. To była czysta przyjemność- moje ulubione kolory, prosty, przejrzysty schemat...

4 komentarze:

PiAnka pisze...

Śliczna kartka! I kolory te również bardzo lubię:-)

kasia | szkieuka pisze...

bardzo fajna kartka! (i jeszcze w zagramanicznym jezyku... :)

madak pisze...

bardzo fajne kolorki! A całość super!

Peninia pisze...

Urocza jest!Piękne wykonanie:)