niedziela, 3 stycznia 2010

Wyzwanie caardvarks i osobiste

Wyzwanie podwójne, w tym jedno osobiste- użyć romancy:-) wiem, że to papiery, które doskonale się w kartkach sprawdzają, ale jakoś mi zawsze "nie po drodze" z nimi, jak coś robię. A przecież je kupiłam, czyli musiałam w nich dostrzec potencjał. Postanowiłam do noworocznego wyzwania Caardvarks dodać jeszcze jeden warunek- musi być ilsowa romanca. Wyszło tak:




Mapka:



Do wstążek wymyśliłam sobie jeszcze małe kokardki z jedwabnego sznurka, ale za chiny ludowe nie chciały trzymać formy, więc zrezygnowałam. Pokażę przy okazji wersję kokardkową, nie będę robić zamieszania w tym poście.

Miłej niedzieli przed pierwszym tegorocznym poniedziałkiem!

4 komentarze:

Barbara pisze...

widzę,że skrupulatnie tworzysz kartki na kolejne wyzwania.podziwiam i zazdraszczam tej skrupulatności.Też sobie obiecałam ,że w nowym roku będę tworzyć więcej...gdyby tylko czas był :)

viva pisze...

świetnie wyszła!!

colourmehappy pisze...

Lovely!

Amy pisze...

Pretty card!! This is one of my favorite color combinations.