sobota, 2 stycznia 2010

w Nowy Rok z nowymi wyzwaniami:-)

Za sprawą Peninii trafiłam na stronę Papertake weekly challenge (swoja drogą, macie pojęcie, ile blogów wyzwaniowych istnieje? nic tylko przebierać w tematach!) i postanowiłam zrobić na przekór sobie kartkę wg ich mapki nr 31.

Na przekór, bo na pierwszy rzut oka stwierdziłam, że mi nie pasuje. No, to zobaczymy, co się urodzi. Jak na taki początek wyszło nie najgorzej, ale zadowolona nie jestem. Zwłaszcza z tych bazgrołów białych, czegoś mi brakowało w tym rogu, ale skiepściłam. Trudno, trzeba było słuchać intuicji, a teraz już po ptokach. Kwiatek z kursu Marszy w ILS.



Mapka była taka:



Jak widać- zmieniłam format, łatwiej robi mi się wydłużone kartki.

Sobota pod znakiem przekładańca z Susanne Vegi i Stinga mija przyjemnie i leniwie. Sprytnie wczoraj zrobiłam obiad i ciasto, dzięki czemu dziś mam prawie labę:-) W zanadrzu mam jeszcze inną kartkę wyzwaniową, już posłaną mailem, a w planach jeszcze jedną zabawę. Jakaś nowa energia we mnie wstąpiła z Nowym Rokiem:-) Niech w Was też wstąpią nowe siły i pomysły!:-)

4 komentarze:

Peninia pisze...

Ślicznie wyszła Ci ta karteczka,kolory piękne...a kwatek cudo...muszę koniecznie wypróbować :)
A co do blogów wyzwaniowych to jest ich chyba duuużooo...dziś nawet trafiłam na taki
http://kortudfordring.blogspot.com/
...i już mi się spodobał!

Dużo kreatywności i pomysłów zyczę w tym Nowym Roku :)

mrouh pisze...

Kartki sa zabójcze na tym blogu, ale mam spore problemy ze zrozumieniem, co tam napisane, nawet po tłumaczeniu googlowym:-) Póki co, znajduję jakies dziesięć razy więcej wyzwań, niż jestem w stanie "obskoczyć" na blogach w językach zrozumiałych:-) Ten do poogladania sobie zostawię:-)

Donna pisze...

Fantastic take on this weeks sketch! Thanks for playing along with this weeks PTW challenge :) Donna x

Kulka pisze...

Przepiękna kartelucha Ci wyszła:-)
A bazgrołów się nie czepiaj, dobre są :-D