środa, 27 stycznia 2010

Rozdawnictwo u Melissy Frances, a wyróźnienia fruną dalej:-)

Po pierwsze, chociaż komentarzy jest tam chyba juz z milion, rozgłaszam rozdawnictwo u Melissy Frances:





A po drugie, tym razem zrezygnowałam ze swojej tradycji przekazywania blogowych nagród wszystkim z lewej strony- to znaczy, że w dalszym ciągu je Wam przekazuję, ale ostatnio dzieki zagladaniu na forum scrappassion i nie tylko tam natrafiłam na kilka fantastycznych blogów, które zasługują na zauważenie. Czasem wydaje mi się, że doszłam do końca internetu, a tam za zakrętem kolejne zachwycające blogi!:-)



Dlatego też te ostatnio otrzymane od Moriony "odznaki" chciałabym przekazać autorkom tych blogów:










Mirabelce
Florens
MIU
Vairatce
Aszce
Gurianie
Agacie
Duni
Joli Aloj
Marysi

Lecę teraz jeszcze powiadomić o tym całą miłą dziesiątkę:) Dobranoc!

11 komentarzy:

kasia | szkieuka pisze...

zagladnelam na jeden z tych blogow - jest co podziwiac! Jak wroce po dlugim dniu do domciu, to musze do wszystkich wsadzic nos.

Florens pisze...

Matko kochana!:) Ach ... żebyś wiedziała co poczułam widząc swojego bloga wśród wyróżnionych ... :) To było niemal jak odnalezienie swojego nazwiska na liście tych co się dostali na studia albo zdali maturę :) Boooossssko:) Baaaardzo Ci dziękuję. Naprawdę sprawiłaś mi ogromną radość :)Nie wiem sama czy chce mi się śmiać czy wzruszać. Chyba jedno i drugie :) DZIĘKUJĘ !!!

Ps. Wyróżnienie było dla mnie zaskoczeniem, więc mowy nie przygotowałam i tak jakoś wyszło mało uroczyście, za co przepraszam hehe:)

Guriana pisze...

jest mi niezmiernie miło...zwłaszcza w pierwszym dniu blogowania dostać wyróżnienie:)...ponieważ dopiero zaczynam nie bardzo jestem w temacie wyróżnień...jak "się to je"?:)

Agata pisze...

Dziekuje serdecznie za wyroznienie! Mile sa mi zawsze wizyty od Rodaczek! Serdecznie pozdrawiam!

Dunia pisze...

Ojej dziękuję za wyróżnienie! Jestem zdumiona, onieśmielona, ale też zachwycona ;o)

Marysia pisze...

Mrouh, wielkie dzieki!

Mnie tez sie czasem wydaje, ze zanam juz wszystkie blogi a za chwile okazuje sie, ze jest jeszcze cale mnostwo innych, ktore juz od dawien dawna dzialaja.

Mirabelka pisze...

Pięknie dziękuję! Ogromnie mi miło, że do mnie zaglądasz :)

vairatka pisze...

W życiu bym nie pomyślała, że zasłużę na wyróżnienie...Jestem w szoku...tym bardziej, że dopiero zaczęłam blogować! Dziękuję, dziękuję, dziękuję!!!!
I dołączam się do pytania Guriany - "jak to się je"???

u Alojka pisze...

i ja dziekuje za wyroznienie, tym bardziej ze to moje poczatki, ale napewno go rozwine.

miu pisze...

Dziękuję za wyróżnienie ;) :* :* Miło jak ktoś mojego bloga odwiedza :)

Aszczka pisze...

To ja nie będę oryginalna i też powiem, że aż mnie w dołku ścisnęło - bardzo serdecznie dziękuję - szczególnie, że jestem jak koleżanki na początku blogowej drogi.
Wielkie dzięki Mrouh!