piątek, 15 stycznia 2010

Pudło słodyczy u Goosberry i zakładka z wymiany

Goosberry kusi przydasiami:



Dziś jeszcze zakładka z wymiany. Myslałam, że już wygasła ta piramidka i nie spodziewałam się, że cos dostanę. Niestety, nie znam Beaty (nazwisko ani miejsce zamieszkania nic mi nie mówi), może sie ujawni, jesli trafi tutaj i rozpozna swoją zakładkę:-) Dziękuję, pierwszy raz mam okazję pomacać pergamano. Fajne i misterne jak koronka:-)



A teraz zmykam do pracy. Kulko, wyślę paczuszke dziś wieczorem:-)

5 komentarzy:

Kulka pisze...

Zatem na początku przyszłego tygodnia zaczynam polować na listonoszkę :-)
Pozdrawiam!

alexandra s.m. pisze...

Thank you for becoming a member at art scrap & more! Your cards are quite beautiful!

Cheers!

Weronika pisze...

A to nie praca Tobatki? Znaczy ta zakładeczka:)

magda.matraszek pisze...

o to jedyna rzecz jaka dostalas z wymianki,w kyora sama cie wciagnelam?!?!?!?!? czyli im dalej tym mnijesza szansa na prezent? oj to niesprawiedliwe:(

zakladka super!!! pozazdroscic!!!

Tobatka pisze...

Witaj,
Weronika mi wczoraj doniosła, że znalazła moja zakładkę na czyjeś stronie... Nie wiedziałam do kogo wysyłam, miło Cię poznać.. :) :) :) I cieszę się, że podoba się moja praca i że jest to pewna nowość dla Ciebie - wszak o to chodziło w tej zabawie, żeby poznać inne techniki :)
Pozdrawiam,
Tobatka