wtorek, 26 stycznia 2010

Notesozakładki + wyróżnienia od Moriony

Kolejne notesozakładki powstały- na życzenie. Przy okazji przekopałam swoje komputerowe czeluści, żeby znaleźć źródło pomysłu i udało się. Zobaczyłam go kiedyś na tej stronie, troszkę go zmodyfikowałam, dodając pasek papieru, który przytrzymuje notesik, żeby się nie otwierał. Przy sztywniejszej okładce nie jest to konieczne.


Jak widać tym razem zielona dostała opaskę z szerokiej wstążki. Ten papier (7gypsies, seria Gypsy Market, Saige) czekał na swoją kolej bardzo długo, kupiłam go w Krakowie na festwialu na stoisku craftshopu. Zwyczajnie było mi go żal ruszać, bo jest piękny:-) Ale z wykorzystania go do zakładek bardzo jestem zadowolona, bo wydaje mi się, że idealnie do niego pasuje ten starozłoty embossing.











Miałam lekki przestój, ale zmobilizowała mnie Moriony przekazując mi całą garść wyróżnień:-) Dziękuję! Pomyślę nad tym, komu je przekazać dalej i zawiadomię o tym w najbliższych dniach.









Miłego dnia, idę pokorzystać ze słońca:-)

3 komentarze:

maj. pisze...

Zakładkonotesy są boskie!!! Kiedy na nie patrzę, obśliniam monitor!!! Cudne!!!

MAGiALENA pisze...

one po prostu wyglądają królewsko!

Aszczka pisze...

Ta zielona - no po prostu brak mi słów - to są moje klimaty i kolory...ech...zazdroszczę posiadaczowi tego cuda