środa, 13 stycznia 2010

Losowanie i wynik:-)

Losowanie się odbyło:)

Sierotek z dumą podjął sie zadania:)



Baaaaardzo szybko zamieszał trzy karteczki z nickami Skrzatki, Kulki i Fabryki_spokoju:-)



Wyjął jedną karteczkę, rozwinął i oto ona:



Kulko, gratuluję:-) Adres... mam:)

Nagroda zapachowa (jak widać- zupełnie innej firmy, niż ta, której dotyczył konkurs). Choć pewnie coś jeszcze do niej dorzucę:-)




Na koniec mój wczorajszy urobek:)
Zakładki 2in1, czyli zakładki z wkładką w postaci mini-notesiku. Dla takich, jak ja, czyli czytających w obcych językach i namiętnie wypisujących słówka albo dla tych, co notują cytaty, a wzbraniają się przed bazgroleniem po książkach.

Z żyrandolem i tekstem o oświecaniu się za pomocą wiedzy książkowej:)






Oraz ptaszkowa z tekstem o uwalnianiu z pomocą książek:




Ponieważ ta jest zrobiona z cieńszego papieru, dostała jako bonus coś w rodzaju zamknięcia, żeby się sama nie otwierała.










Z tej zielonej jestem dumna:-)


Pomysł gdzieś kiedyś widziałam, na etsy albo na flickrze, ale nie zapisałam autora. Przypomniał mi się przy robieniu notesików i okazało się, że w końcu dojrzał do wprowadzenia w życie.

Dobranoc, do jutra:-)

12 komentarzy:

Barbara pisze...

ja też bym była dumna,piękna jest ... i jaka praktyczna-można zapisać wszystkie swoje przemyślunki podczas czytania :) a
Kulce gratuluję-to ci szczęściara :)

Magda pisze...

Gratulacje dla Kulki :)

Zakladki piekne! Bardzo dobry pomysl z notesikiem w srodku. Musze zgapic ;)
Magda x

fabryka-spokoju pisze...

Gratuluję Kulce! :) A z zakładką to świetny pomysł... choć ja nie czytam w językach obcych, ale notuję ciekawe cytaty. Najczęściej nie mam przy sobie żadnego notesu, więc robię zapiski na różnych karteluszkach, które potem mi giną i cytaty znikają...

Kulka pisze...

!!!!!!!!!!!!!
A!
Dziękuję, dziękuję!
Ale się cieszę :-))
Pomysł z zakładką genialny! Achh, gdyby jeszcze w pakiecie był ołówek :-D

Zussska pisze...

Bajer z tym notesikiem...

Peninia pisze...

Zakładki wspaniałe i ten kolor...uroczy!

Marysia pisze...

Sliczne te zakladki!

Nie wiem dlaczego, ale przez ostatnie pare dni twoj blog mi sie nie wyswietlal prawidlowo. Frusturjace to nieco bylo, wrr...

skrzatka pisze...

Wszystkie chwalą zakładki, jakby nie dostrzegły urody maszyny losującej.
To przez zazdrość, sans doute ;)

Kasia pisze...

świetny pomysł z zakładkami:) można wykorzystać? ;)

Kulka pisze...

Dostałam przesyłkę!
Ogromnie DZIĘKUJĘ:-)

Kulka pisze...

Ajjj, za szybko mi się wysłało....
Ogromnie dziękuję, jestem zachwycona!
Jutro będę się chwalić, ha!
Buziaki:***

Kulka pisze...

Dodam jeszcze, że przesyłka dotarła już w poniedziałek.
Ale...
Na awizo było napisane, że dopiero we wtorek można odebrać list.
We wotrek poczta tylko do 15.30 - nie zdążyłam.
Dziś małż mój dzielny odebrał wreszcie!
I mam, mam, MAM :-)