piątek, 29 stycznia 2010

Jeszcze jedna:-)

... na razie ostatnia, obiecuję:-)

Dziś rano trafiłam na wpis Raincloud, który pozwolił mi wreszcie skończyć noteso-zakładkę, którą zaczęłam jako pierwszą. "Sypnęły" mi się przy ozdabianiu ze trzy koncepcje i leżała tak, czekając na zmiłowanie. Zmiłowaniem okazał się cytat z Lewisa. Dzięki, Raincloud:)





Bardzo szybko "zleciał" mi ten tydzień, nie wierzę, że to juz piątek. Wieczorem wybieram się na małe przedstawienie teatralne w wykonaniu młodzieży, to będzie miły początek weekendu. Miejcie się dobrze również:-)

9 komentarzy:

skrzatka pisze...

Uwielbiam Twoje filiżanki, na pewno kiedyś odgapię! Cytat mniam mniam

lara pisze...

śliczna jest:)
a te notesozakładki na dole świetne!

Pejtoon pisze...

boskie cudeńka :D

BETIK pisze...

Te Twoje zakładki notesowe są świetnym patentem! Nie wiem czy kiedyś nie zgapię pomysłu:)

cub@_libre pisze...

Mrouh, zapraszam do siebie po odbiór wyróżnień :)
Agata

Peninia pisze...

Och urocza jest...uwielbiam takie filiżankowe :)

Enthia pisze...

Ale pomysłowe są twoje noteso-zakładki! :)

mag349 pisze...

Poniewaz sama dostałam ostatnio wyróżnienie i mam je przekazac m.in. osobie z długim stażem blogowym, to postanowiłam uhonorować właśnie Ciebie, bo jakoś ostatnio ciężko mi oderwac oczka od Twoich prac :) A już te zakładki wszystkie.... :)

Guriana pisze...

cudne były te Twoje wszystkie noteso zakładkim więc mam nadzieję,że nie ostatnie będą!!:))