piątek, 4 grudnia 2009

Scrapmapkowa (po przejściach)

Oto kolejna (w porzedniej edycji moja zielona plaskata z wszędobylskim ptaszkiem ekipie blogowej przypadła do gustu:-)) kartka wg mapki dla scrapmapek. Uparłam się, żeby zrobić coś inaczej. Powstał najpierw prototypek tej oto (w kolorach bardziej zgodnych ze szkicem Brydzi), właściwie wyszedł jak trzeba... poza tym, że użyłam do niego dziwnego kartonu z bloku technicznego, który, jak się okazało, brzydko się kruszy na zgięciach i efekt końcowy nie prezentuje się najlepiej. Zabrałam się jeszcze raz za robotę i jak skończyłam, Furiatka skoczyła mi z szafy na stół, zrzucając kartkę i maltretując ją nieco w prawym dolnym rogu (to takie zagięcie), więc proszę- udajcie, że nic nie widać, bo już straciłam serce, żeby zrobić trzeci egzemplarz :-/









Technologię wykonania okienka podpatrzyłam na jednym z cudownych instruktażowych filmików Splitcoaststampers, ale ramkę zrobiłam inaczej.

10 komentarzy:

Barbara pisze...

Jakbyś nie napisała,że karteczka jest pokiereszowana to nawet bym nie zauważyła bo taka sliczna jest :)

kasia | szkieuka pisze...

zagiecie? jakie zagiecie?
bardzo fajna kartka - lece popatrzec po linku, jak to sie robi. Ledwo czlowiek wroci do domu, a juz by trzeba bylo nowe pomysly probowac :)

maj. pisze...

Idealna!!!

Martyna pisze...

Świetna! Choineczka rewelacyjna!

Agnieszka pisze...

Ale fajna kartka :) Ta choinka jest urocza.

Sayuri pisze...

WOW, ale piękna ta kartka!!! Szkoda, że w sklepach nie można dostać takich okazów..:(

gooseberry pisze...

ciepłe i radosne! takie jakie święta powinny być!
super!

madak pisze...

świetna karteczka!

Marysia pisze...

Swietny pomysl z ta choineczka.

rafija pisze...

swietna, zgrabna karteczka
i w ogole same cuda widze :)