czwartek, 31 grudnia 2009

niech się kręci!

Życzenia dla biznesmena:-) Wg mapki i na wyzwanie nr 47 ICS, wyjątkowo trwające do 4 stycznia.






Mapka wyglada tak:


Nie mogłam się zdecydować, która fotka lepsza więc daję dwie:-)

Na koniec bardzo dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne (przepraszam, nie zdołałam wszystkim, którym bym chciała złożyć życzeń indywidualnie). Święta się udały, prezenty trafione jak rzadko, sympatycznie i na luzie minął nam czas, szkoda tylko, że tak szybko musiałam wracać.

I bawiącym się tanecznie, i tym, co spędzają ostatnią noc roku spokojnie i kameralnie życzę miłego wieczoru, a w Nowym Roku niech się kręci po Waszej myśli:-)

10 komentarzy:

kasia | szkieuka pisze...

ooo a skad masz taki fajny wiatrak?

kasia | szkieuka pisze...

ale numeeeer! Teraz skojarzyłam - też w Polsce wykorzystałam tenże wiatrak, bo szkoda było wyrzucić, zrobiłam zakładkę i szybciutko ją dałam w prezencie, stąd luka w pamięci...
Wiatrak jest za sto punktów :) A chyba jest też kakao ze statkiem jakimś? Czy coś mi się pokręciło?

mrouh pisze...

W sumie nie wiem, od wieków kupuję to samo, innego nie szukam, nie zwracam uwagi, może jest i ze statkiem:-) Porządnie oglądam rózne opakowania, zanim je wywalę- z powodu niedoboru stempelków rozglądam się za motywami do wykorzystania:-) A kakao decomorreno miłe jest, bo ma aż dwa obrazki na kartoniku, hehe:)

Peninia pisze...

Piękna kartka i ten wiatrak...niesamowity!!!
A na Nowy Rok życzę...
wszelkiej pomyślności, pięknych chwil,
miłości i dobrej przyjaźni,
spełnienia marzeń oraz wiele inspiracji i kreatywności...
...najlepszego!!!

BETIK pisze...

Fajny pomysł i moje ulubione kolorki:) Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym roku życzę:)

Kulka pisze...

Szczęśliwego Nowego :-)

Świetna kartka i ciekawa gra słów - coś, co Kulki lubią najbardziej ;-)

rudlis pisze...

Witaj w Nowym Roku!
Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowia, radości, uśmiechu każdego dnia oraz realizacji wszystkich planów, marzeń :)

the craftroyalists pisze...

świetna kartka:) i ten wiatrak! trzeba będzie skoczyć po kakao do sklepu ;)
wszystkiego dobrego w Nowym Roku i zapraszamy na noworoczne candy;) http://thecraftroyalists.blogspot.com/2010/01/noworoczne-candy.html

magda.matraszek pisze...

bardzo trafione życzenia, idealnie pasujące do kręcącego się młyna :)
super!!!!! no i moje ukochane brązy!

wendipooh13 pisze...

such a pretty card and just love the browns on it!!! great job with the IC card sketch this week!!