środa, 4 listopada 2009

znaczek od Enthii i takie tam...

Enthia obdarowała mnie drugim okiem:-)



Obiecałam, że jak wrócę do swoich papierów, pochwalę się i pomyślę o przekazaniu go dalej. Jednak przeziębienie mnie dopadło (na szczęście to nie grypa, byłoby znacznie gorzej) i nie opuściłam swojego rodzinnego miasta na razie. Głupio byłoby jednak czekac z tym pięknym okiem, więc postanowiłam się odezwac. Pozwolę sobie jak zwykle przekazac wyróżnienie osobom z paska po lewej stronie, a jeśli uda mi się zebrac myśli, to może jeszcze uszczegółowię. Póki co kaszlę i kicham, leczę się sokiem z czarnej porzeczki, syropem z cebuli, cytryną, itp. wynalazkami, nosa z domu nie wytykam. Papierem się nie bawię, za to podłożyłam sześc par spodni za pomocą starej maszyny singer 367 i ulepiłam na spółkę z mamą 160 pierogów- bez pomocy maszyn jakichkolwiek:-) Mam jeszcze stosik za dużych powłoczek na poduszki do przerobienia, nudzic mi się nie ma kiedy:) Dobrze sobie posiedziec w domku... Nie wiem tylko, czemu nie mogę napisac "c" z kreseczką... hm...
Pozdrawiam bardzo pro-zdrowotnie!

5 komentarzy:

Justyna pisze...

A masz ustawiony język polski (programisty)? - musi być tak ustawione. A jeśli nie pomaga to spróbuj caps lock+shift+alt+c :) U mnie tak kiedyś działało:)

Kulka pisze...

Gratuluję znaczka i życzę zdrówka, wszelkim glutom mówimy NIE!
Blogger sie rozbestwia... Po "ż" nastał czas na "ć"...

maj. pisze...

Powrotu do zdrowia życzę !!!! I gratulacje z okazji 160 - ciu pierogów :)))))

alexls pisze...

Gratuluje wyroznienia! Zycze zdroweczka i powrotu weny do papierow!

Enthia pisze...

ładne wyróżnienie :P
Czuj się doceniona :)