piątek, 27 listopada 2009

Że żółty jest mało bożonarodzeniowy?...

No to co? Ale się da zrobić, żeby trochę był:-) Barbara w komentarzu pod ostatnią kartką mnie podpuściła:-) Zażyczyła sobie żółtej kartki świątecznej. A ja przekorna jestem jak mało kto, to zrobiłam. Żółtą kartkę na święta. No, jest jeszcze biały i złoty (ale uznałam, że złoty to taki żółty tylko z połyskiem:), a biały jako neutralny). Jestem uzależniona od mapek, pomogłam sobie wyzwaniową z Mojo Monday.




Serio, to myślę, że wygląda trochę jak jajecznica:-) Mogę wstawić do piaskownicy, jak myślicie:-)? Mojo sobie chyba daruję...

Swoją drogą, to jak robić prawdziwe gwiazdkowe kartki, kiedy za oknem słońce jak na początku września? Nie, żebym narzekała, rozkoszuję się na ogół ciężko dostępnym o tej porze naturalnym światłem i temperaturą w okolicach dziesięciu stopni. Niedługo chyba będziemy sobie życzyć nie śnieznych, a słonecznych świąt i nikt się nie będzie dziwił żółtym kartkom bożonarodzeniowym.

13 komentarzy:

viva pisze...

bardzo fajnie wyszła!

nowalinka pisze...

No, żółta jak złota gwiazda, albo ta jesienno zimowa aura za oknem :) Świetnie wybrnęłaś :)

Barbara pisze...

No proszę...nie wiedziałam,że mój komentarz zmotywuje cię do pracy.Z zadania wyszłaś mistrzowsko,taka żółciutka kartka świateczna jest jednocześnie klimatyczna ,wesoła i radosna.buźka :*

maj. pisze...

Rewelacja!!!

skrzatka pisze...

Niekonwencjonalna, oszczędna w środkach (lubię!), świetna!
Dawaj na oba wyzwania!

qlkowa pisze...

W zeszłym roku robiłam fioletowo-różowe i były w klimacie, więc żółty jest jak najbardziej świąteczny! No i wygląda cudnie.

Enthia pisze...

Według mnie jak najbardziej oddaje klimat świąt.

Hala pisze...

Bardzo fajna.

Peninia pisze...

Jak śliczna taka słoneczna i wesoła...cudo!Podziwiam... bardzo mi sie podoba:)

Koczes pisze...

:) jak domalujesz kurczaka będzie idealna na Wielkanoc;)a co...:)ściskam;)

Bo pisze...

Zolty jak najbardziej bozonarodzeniowy kolor
precz z czerwonym i zielonym :P

serio super!!!!

Sayuri pisze...

Pięknie:)

Manualnie.pl pisze...

Bardzo fajna kartka!!Podoba mi się:)