czwartek, 19 listopada 2009

Wyzwaniowo na zielono

Wyzwania kolorystyczne jakoś mnie na razie przerastają, natomiast mapki po prostu uwielbiam:-) Zrobiłam kartkę wg mapki Madziozy ze scrapmapek. Koncepcja zmieniała mi się z pięć razy, przekładałam to wszystko godzinami, nie jestem do końca zadowolona z efektu (jakaś plaskata wyszła, zwłaszcza na zdjęciu, dlatego to drugie dorzucam), ale i tak się dobrze bawiłam.




Zaczynam odczuwać brak stempelków, te, które mam już mi się lekko nudzą... Stąd znowu wszędobylski ptaszek (ale przynajmniej nie na niebiesko-brązowo:)). Jestem już nawet gotowa coś sobie dokupić, przeglądam sklepy, rozważam oczywiście od razu jakieś większe zamówienie przy okazji i okazuje się, że co fajniejszych pieczątek ( i innych dóbr) już dawno nie ma. Zła jestem, że zmarnowałam znowu czas i... nic nie kupuję. Zbawcze to dla mojej kieszeni i zmusza do wykorzystania do cna stanu posiadania. Jednak dobrze by było nabyć coś nowego, nowe zabawki działają na motywację:-)

8 komentarzy:

Barbara pisze...

a mi się wszędobylkski ptaszek bardzo podoba :) w wersji zielonej też :)choć małe zakupki zawsze działają motywująco,szkoda tylko,że przez to portfel topnieje :) pozdrawiam

Justyna pisze...

Bardzo ładna karteczka. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

Peninia pisze...

Jaka śliczna...bardzo mi się podoba i te kolorki...urocza jest!

Monika pisze...

Ależ to piękne jest!!! uwielbiam wyzwania, ale za karteczki się nie zabieram-brak mi wyobraźni. Za to podglądanie kocham:) Buziaki***

Enthia pisze...

Bardzo ładna kartka. A co do stempelków, nie mam ani jednego i też niestety odczuwam ich brak. Ale może kiedyś pozwolę sobie na ich kupno :)

Pozdrawiam :)

cyga pisze...

świetnia interpretacja mapki, jak się ma mniej pieczątek to człowiek bardziej się musi wysilić,więc tym bardziej podziwiam

magda.matraszek pisze...

hej, i jak tak zabawa na wymiane? już coś wysłałaś? dostałaś? zalinkowałam Twoj blog u siebie - zapraszam :)

www.magdamatraszek.blox.pl

lara pisze...

a ja akurat uwielbiam, po prostu uwielbiam tego ptaszka!
(i oczywiście go nie mam)
a karteczka prześliczna!:)