piątek, 20 listopada 2009

prosta i świąteczna (clean and simple #68)

Taka stonowana kartka, na wyzwanie clean&simple, wg mapki. Świąteczna, ale jak widać, dalej nie ciachnęłam specjalnych papierów. Jak tak dalej pójdzie wykorzystam je na Wielkanoc:-D Użyłam dziurkacza śnieżynkowego, ale z tym nie ma problemu, bo go nie ubywa w sposób zauważalny:-) Myślę sobie, że wyszło nawet, nawet, chociaż taka nietypowa w przytłumionych kolorach... Kusiło mnie, żeby jeszcze coś dodać, przeszycia jakieś albo coś- ale maszyna się uparła i plącze nitkę, nie wiem, co mam z nią zrobić. Czyli z przeszyć, nomen omen, nici. Musiało mi wystarczyć wtrynienie taśmy piankowej pod prawie każdy element, chyba jestem od niej uzależniona, bo do wczorajszej kartki dla scrapmapek jej nie użyłam i mi coś w niej nie pasuje:-)


4 komentarze:

Barbara pisze...

jak widać clean&simple tez może być piękne :)

Brises pisze...

Prześliczna!

Anonimowy pisze...

Karteczka super ;) a taśmę piankową też uwielbiam ;)
Pozdrawiam
Madi

Susan (peebsmama) pisze...

What a nice Christmas card. I like the shapes behind your snowflakes.