czwartek, 26 listopada 2009

mak odtajniony (wymianowy)

Już mogę odtajnić mak dla Makówki, bo dotarł do swojego portu, czyli na Makowe Pole:-) Ulżyło mi wielce, kiedy Makówka napisała mi, że poczta wywiązała się z zadania (i nie zmasakrowała pudełeczka nawet!) i że niepotrzebnie się stresowałam tym, czy jej się spodoba. Mak jest przypinką do torby, szalika, swetra czy gumki do włosów, powstał z czerwonego filcu.


Maczek i pudełko:


Środek pudełka:


Maczek w pudełku:


Samo pudełko:



A tu gratulacyjna kartka dla kogoś innego. Zrobiłam jej tylko jedna fotkę, w dodatku koślawą trochę, może kiedys przy okazji obfocę ją jeszcze raz.



P.s. Zapomniałam dodać, że kartka powstała pod wpływem tego video. Natrafiłam na nie buszując po jutubie i zachciało mi się zrobić kartkę. Niedokładnie trzymałam się przepisu, ale jednak.

6 komentarzy:

maj. pisze...

Mak cudny, a pudełko marzenie!!! Całość prezentuje się rewelacyjnie!!!

Barbara pisze...

Jakie piękne maczysko ... szczęściara ta,co go dostała :)

Magda pisze...

Świetne pudełeczko + maczek.
Kartka gratulacyjna w super kolorach.
Magda x

nowalinka pisze...

Cudowny kwiatostan maku, będzie pasował idealnie do Makówki, z czerwonym Jej do twarzy :)

No i kartelucha urocza i pudełeczko też :)

Enthia pisze...

Piękny prezent wymiankowy. Zazdroszczę Makówce :) I pudełko i mak są świetnie wykonane.

Pozdrawiam.

qlkowa pisze...

Śliczny maczek!!!