niedziela, 22 listopada 2009

kolejna nietypowa (Unscripted Sketches32)

Przede wszystkim dziękuję Wam za trzymanie kciuków. Przydały się. Dziś jest lepiej. Bardzo mi ulżyło, naprawdę się martwiłam.

Musiałam się czymś zająć i zrobiłam kolejną kartkę wg mapki, tym razem Unscripted Sketches#32 . To chyba moja najszybciej zrobiona kartka. Zazdroszczę tym, którzy potrafią zrobić w jeden wieczór całą serię kilkunastu kartek- zazdroszczę łatwości operowania wszystkimi papierami i przydasiami, szybkości podejmowania decyzji:-) Ja się naprawdę guzdrzę, ale też nic mnie nie goni, nie muszę robić niczego hurtowo. Kontynuuję za to serię kartek światecznych bez użycia świątecznych papierów, w nietypowych kolorach.

9 komentarzy:

IRIT SHALOM pisze...

very nice takeof our sketch!! thanks for palying with us
IRIT- US DT

Steph pisze...

Gorgeous card! The papers and colors are wonderful! So glad you joined US this week!

Barbara pisze...

Twoje tępo i tak jest lepsze niż moje :) a pomysł na świąteczne karteczki w nietyppowych kolorkach bardzo trafiony :) Ciekawe czy znajdzie się coś np.w kolorach zieleni czy żółtego? :*

Martyna pisze...

Świetna kartka! A co do tempa wykonywania prac wszelakich to ja jestem chyba rekordzistką wśród tych "spowolnionych" - pi razy oko tydzień schodzi mi na zastanawianiu się nad projektem, coś zacznę, odchodzę od tego, znów wracam, coś przykleję itd. Czekam aż coś wyschnie, więc odkładam i znów czas mija. Ale ja tak lubię i sama świadomie przedłużam ten twórczy proces. To samo mam z gotowaniem - im bardziej pracochłonny przepis tym lepiej! Z książkami też tak mam - jeśli mnie coś zainteresuje, to nie połykam jednym haustem, chcę przeciągać lekturę w nieskończoność!
Się rozpisałam...

Sarah pisze...

Beautiful take on this weeks sketch! This is a gorgeous card. Thanks for joining us this week at Unscripted.
Sarah M
Unscripted DT

maj. pisze...

Piękne kolory!!!
A tempo pracy mam identyczne - hurt mi nie po drodze ;)
Pozdrowienia :)

qlkowa pisze...

Śliczna!

Peninia pisze...

Piękna...urocze kolory!

Brises pisze...

Piękna kartka!