poniedziałek, 30 listopada 2009

jeszcze dwie niekonwencjonalne

Ten tag miał być częścią żółtej kartki, do zrobienia której zmobilizowała mnie Barbara (dziękuję, Basiu:-)), ale był zdecydowanie za duży do mapki, którą sobie obrałam za wzór. Żeby się nie zmarnował, zrobiłam kolejny mini-karnecik świąteczny z żółtym.



A ta po prostu na fali przekomarzania się. W klimacie tropikalnym, różowo-pomarańczowo-złota. Tylko bombki i snieżynka świadczą o świętach. Idealna, żeby życzyć ciepłej atmosfery świątecznej. Wielkość też nietypowa, bo wykorzystałam resztki z arkusza papieru wizytówkowego, z którego najczęściej robię bazy.



Powoli zaczynam mieć dość kartek świątecznych, ale nie wykluczam, że mi do dzisiejszego wieczora przejdzie:-D

7 komentarzy:

alexls pisze...

Bardzo podobaja mi sie te sloneczne klimaty w bozonarodzeniowych scrapkach:)

Kulka pisze...

Bardzo Ci ładnie wychodzą te niekonwencjonalności :-)

Enthia pisze...

Piękne są. Lubię tę twoją oryginalność.

Jaszmurka pisze...

Heloł kochana :*:*

Wpadam na chwilę i nie wiem za co się zabrać taka produktywna besytja jesteś hahaha :*:*

mega buziola przesyłam za wszystkie dobre słowa :*:*:*

Brises pisze...

... Nic nie powiem, bo mnie zatkało. Świetne są!

maj. pisze...

Nietypowa aura świąteczna, a do niej nietypowe kolorki w kartkach...Jestem za!!! Pomarańczowy, żółty świetnie pasują do bombek :D

Madi pisze...

Karteczka tagowa śliczna ;)