piątek, 2 października 2009

wyróżnienie od Brises:-) & Wczoraj jesień, dzisiaj- zima:-)

Nie, no dobra, z tą zimą to spokojnie (chociaż jak wyskoczyłam w jeansowej katanie po chleb, to nie powiem, żeby mi ciepło było, ludziki w kurtkach pomykają, a nawet w szalikach...) :-) Na razie tylko kartka zimowa. Sprawdzałam drukarkę i taki kolorowy papier sobie zrobiłam. Zastanawiam się nad napisem, ale jakoś tak nie pasuje mi nic na razie, może kiedyś dokaligrafuję.




Ha, takie oswajanie jesieni to ja lubię! Cieplej mi się zrobiło, bo wyróżnienie dostałam! Od Brises! Dziękuję, czuję się zaszczycona...



Jak zawsze mam problem, komu przekazać dalej, bynajmniej nie z powodu braku "uber amazing blogów" (dobrze, że nie wiecie ile mam blogów zasubskrybowanych w czytniku:-D):-) Gdybym chciała wymieniać wszystkich, to nie wiem, czy z wyróżnienia po jednym pikselu z przydziału by starczyło:) Jest jednak parę osób, których pominąć nie mogę:

Alexls i Szkieukowa Kasia, wierne czytelniczki moje, co mnie nieustannie wzrusza
Jaszka energetyzująca i inspirująca, nawet jak zakatarzona:-)
Nowalinka, która mnie dobrym słowem zawsze połechce- za radosne kolory w jej pracach
Kulka- za miłe pogaduchy i cierpliwe zaglądanie
Qlka, Eight, K_izydorczyk, Lula, Lamarta i reszta ekipy za stare dobre czasy i teraźniejszość wciąż natychającą
Mamuta za inspiracje i hojność
Raincloud za cudne znaleziska
Sayuri, która tak jak ja uwielbia portugalski, ma ślicznego białego kota i bardzo pasujące mi spojrzenie na rzeczywistość:-)
Kociokwikowi- strasznie lubię zaglądać do innych ogoniastych:-)

Eee, przekroczyłam limity, prawda? Zdaje się miało być 5 osób. No nie da się, nie da, a mogłabym tak dalej. Dziękuję Wam wszystkim za to, że mi się przez Was chce:-) Craftowanie to dla mnie wielka sprawa, nie raz i nie dwa pomogła mi wstać z łóżka, przetrwać trudne momenty, nie wybuchnąć i nie zwariować.

Idę zagonić odkurzacz do roboty. Dziś rano byłam przekonana, że jest środa... fajne mam wyczucie czasu, nie? A najlepsze jest to, że doskonale wiem, że dziś drugi dzień października, studentki wczoraj się nowe wprowadziły dwa piętra wyżej, jutro kartkowy dzień, ale, że jest piatek to nie przypuszczałam:)
Złota Wam życzę:-) Złota w jesieni. Przeciez jeszcze nie musi być tak zimno!

5 komentarzy:

kociokwik pisze...

Dziękuję pieknie za wyróżnienie:)

cyga pisze...

pierwsze przymrozki za nami i pojawiły się już pierwsze świąteczne kartki, bardzo radosna karteczka, gratuluję wyróżnienia

Kulka pisze...

Mrouh, dziękuję, baaardzo mi się zrobiło miluchno :-)
Gdzie nie zajrzę, już święta... Na blogach, w ikei już świąteczne ozdoby; mimo wszystko dobrze pomarzyć o śniegu, choince i wszystkich świątecznych atrakcjach, gdy za oknem tak parszywie :-)
Pozdrawiam.

alexls pisze...

Jestem zaszczycona ze znalazlam sie w tak zacnym gronie osob nominowanych przez Ciebie do wyroznienia! Dziekuje serdecznie i podpisuje sie czterema konczynami pod nominacja dla Ciebie:) Taki rikoszecik;) Pozdrawiam!

Manualnie.pl pisze...

Ależ miła niespodzianka:) Bardzo Ci Mrouh dziękuję za pamięć i wyróżnienie:) Teraz mam rogala od ucha do ucha:D
:***