środa, 7 października 2009

Wyniki candy

Żywa maszyna losująca niestety śpi, dlatego poprosiłam randoma o pomoc:



Z moich wyliczeń wynika, że pod nr 48 znajduje się komentarz Enthii (pod nr 30 i 31 są 2 komentarze Jolinka, policzyłam jeden, żeby było sprawiedliwie, dorzuciłam również komentarz Mirelki, która przez pomyłkę dopisała się do posta z trzecim cukierkiem). Enthię proszę więc o kontakt (adres e-mail mozna znaleźć w moim profilu), żebym mogła jej wysłać zdobycze:-)
Dziękuję wszystkim za udział w zabawie, dokopałam się dzięki temu w blogosferze do nowych wspaniałych osób i ich cudeniek:)


Skończyłam to czerwone, co miałam skończyć, teraz muszę pomyśleć o "różowej pracy domowej" zadanej przez Skrzatkę

Różowego wieczoru Wam życzę:)

P.S. Candy było przeznaczone dla posiadaczy własnych stron i blogów, nie wypada zmieniac zasad w trakcie gry. Ale może kiedyś znajdą się cukierki dla tych, co jeszcze bloga nie mają:-)

1 komentarz:

Enthia pisze...

Ojejejejeje! Wygrałam. Dziękuję!
Adres zaraz podam!