sobota, 24 października 2009

ślubna kartka dla JiT

Z myślą o kartce ślubnej specjalnie zrobiłam zakupy w scraparcie (przy okazji chciałam podziękować za błyskawiczną realizację zamówienia:-)). Wczoraj wieczorem okazało się, że nie mogę się zdecydowac na papier, a czasu mało. Padło więc znowu na amber i kolory, w których czuję się jak w domu. Może nie jest super ślubna w wyrazie, ale nie chciałam za bardzo słodzić, bo to ani w moim, ani w nowożeńców stylu. Nie mam żadnych slubnych obrazków, stempelków ani jasnych kwiatków, użyłam tylko tego, co juz od dawna mam, z nowych zakupów nie skorzystałam wcale (nic to, nabiorą mocy urzędowej, wtedy będę używać:)). Kartka w złotej kopercie z miejscem na wkładkę ze złotych, ale pokazuję tylko przód.






Przewrotne życie sprawiło, że wczoraj byliśmy na pogrzebie, dziś jedziemy na wesele. Trochę nastroju brak, ale nie może nas tam zabraknąć. Miłej soboty i trzymajcie kciuki, żeby nie padało!

9 komentarzy:

Kulka pisze...

Świetna kartka, taka trochę przewrotna, dowcipna, a przy tym bardzo elegancka.
Pozdrawiam,trzymajcie się ciepło :-)

Asia-eight pisze...

Bardzo mi się podoba ta kartka!

nowalinka pisze...

Piękna ta kartka, te kryształki dodały smaku :)

Enthia pisze...

Karteczka jest ładna. No i nawet podoba mi się, że nie jest taka przesłodzona.
Pozdrawiam.

Ps: Trzymam kciuki ;)

Martyna pisze...

Świetna kartka!

Kardamonowa pisze...

Uwielbiam takie teksty! Przewrotnie zilustrowane! Fantastyczny pomysł! Piękna kartka, wyjątkowa w swej "bezobrączkowości" i "bezgołąbkowości" ;) Nie obiecuję, że nigdy nie pożyczę podstępnie tego hasełka ;) (rzecz jasna tylko w celach prywatnych).

Jowita pisze...

Cudowna karteczka, bardzo elegancka, nastrojowa i z klimacikiem

Windy Robinson pisze...

LOVELY!

gooseberry pisze...

świetny pomysł, tekst pierwsza klasa! ;)
bardzo mi się podoba :)