środa, 7 października 2009

prezencik od Monikouette oraz candy moje i nie moje

Jakiś czas temu Monikouette z Le havre de la passion zorganizowała smaczne candy i miałam szczęście w losowaniu nagrody dodatkowej na życzenie starszego synka Moniki. Dostałam zgrabny, mały notesik, w wesołych kolorach. Poczta przyniosła go wczoraj, ale nie chciałam robic zdjęcia przy lampce, więc chwalę się nim dopiero dziś. Zamieszkały już w nim pierwsze zapiski, został mianowany notesikiem na projekty kartkowe:-) Voilà!


Dziękuję Monice i jej Małym Pomocnikom:-)

Zaglądaczy czekających z niecierpliwością na wyniki candy informuję, że losowanie odbędzie się dziś wieczorem- jeśli się wyrobię ze skończeniem Bardzo Ważnego Projektu ślubnego. A muszę się wyrobić, no:-)

Zajrzyjcie też proszę do Skrzatki. Można tam połączyć miłe candy z pożytecznym:-) Postaram się dołączyć do tego projektu w najbliższych dniach.

2 komentarze:

Enthia pisze...

Fajny prezent. Pozytywny ten zielony.

monikouette pisze...

witaj, ciesze sie ze prezecik dotarl i ze sie spodobal!! to teraz nie pozostaje Ci nic innego jak robic mnostwo karteczek :D
pozdrawiam :*