czwartek, 1 października 2009

Oswajanie jesieni i groszki do candy

Październik się zaczął, czas oswajać jesień. Zamierzałam to zrobić zupełnie inaczej, zaczęłam, ale zrobiłam dziurkę pod nit, nie bacząc na to, że nie mam go jak zacisnąć, bo moje narzędzie nie pasuje do tego rozmiaru... No i ratowałam, co zaczęłam, dryfując coraz dalej od pierwotnego zamysłu. Średnio mi wyszło, ale czasem coś musi nie wyjść, żeby innym razem wyszło dobrze. W tym pozytywnym podejściu do sprawy pomogły mi Wasze komentarze- niniejszym ogromnie za nie dziękuję:-) Pretekstem do kartki tym razem była haftowana taśma, którą postanowiłam zabarwić kawą; ciekawiło mnie, czy nitki tak samo złapią kolor jak tkanina (pani w pasmanterii twierdziła, że mogą zostać białe). Farbowanie udało się doskonale, pomogłam jeszcze troszkę tuszem LM i efekt był zadowalający. Dopiero potem się pokiełbasiło:-) Oswajanie jesieni trudne jest, nie ma co ukrywać...



Wczoraj zapowiedziałam dorzucanie kolejnych cukierków i oto one, takie właściwie groszki, bo drobniutkie:-)
Pudełeczko guziczków, moich modeliniaczków i nie tylko (swoją drogą masakra kolorystyczna wyszła:-)).



Jak tylko pomyślałam, że październik się zbliża odgrzebałam w youtubie to:



Uwielbiam tekst tej piosenki, jak film z pięknych jesiennych obrazów... Miło tez wspominam tłumaczenie go parę lat temu z pewna trzecią klasą:-) Październikowe chłody jakby mniej straszne...
Trzymajcie się ciepło!

P.S. Nie wiem czemu filmik z clipem się nie ładuje, dodałam link dla zaciekawionych:-)

3 komentarze:

Jaszmurka pisze...

No ja to się z jesienią póki co dogadać nie mogę 8)
Ciągle tylko kichanie i fluki :P

buuuuziol :****:*

kasia | szkieuka pisze...

oswajanie jesieni... ladnie powiedziane :) Chociaz nie wiem, czy ja musze oswajac, bo ja pazdziernikowe dziecko jestem, wiec jesien mam we krwi.
A kuronka fajnie wyszla. Nie probowalam jeszcze takiej szerszej szmatki farbowac, same takie chude tylko.

Brises pisze...

Ale ładne filcowe drzewko! A koroneczka farbowana własnoręcznie? Bo tak ładnie kawowa.
Pozdrawiam ciepło.