środa, 28 października 2009

niejesiennie

Miałam do zrobienia na ten tydzień jedną kartkę, nawet się za nią zabrałam nie w ostatniej chwili, co dla mnie nie jest normalne:-). Praca pod lekka presją czasu wpływa na mnie inspirująco. Nie lubię zawalać, więc mam niezłą motywację, kiedy termin goni. Tym razem natchnienie przyszło z papieru, który kupiłam w Krakowie na festiwalu (ten kupiony świeżo dalej czeka na "uprawomocnienie się":-)). Tylko, że tej kartki pokazać nie mogę, bo by nie było niespodzianki. Tak dobrze mi się jednak robiło z pandory 7gypsies, że zrobiłam drugą,bez okazyjną, tak sobie, a muzom. Żeby mieć co pokazać:-) Arkusz papieru jest śliczny, bałam się jednak, że jak go pociacham, to straci urok, który częściowo polega na tym, że jest miłą dla oka kompozycją (takie papiery łatwo do mnie przemawiają w pierwszej chwili, z drugiej strony potem boję się je rozczłonkowywać). Kolory urocze, z tych, w które bym się raczej nie ubrała, ale po raz kolejny z tą kategorią dobrze mi się współpracowało.






Skorzystałam przy okazji z odwróconej i nieco ponaciąganej czterdziestej mapki Inspirational Card Sketches.

12 komentarzy:

Sandy pisze...

Oh wow what a darling card.
Really lovely.

Enthia pisze...

Wspaniała kartka. Papier rzeczywiście jest piękny.
Pozdrawiam.

viva pisze...

Bardzo ładna, bardzo dzisiaj potrzebna mi jeżeli chodzi o przesłanie :-).

Brises pisze...

Bardzo fajna interpretacja mapki:
Dziękuję za udział w wyzwaniu ICSketches.
Pozdrawiam ciepło,
Brises

Debs pisze...

Gorgeous card, love your delicate colours.
Thanks for joining us at ICS this week.
Debs

marley pisze...

lovely card!thanks for joining us this week at ics!

jo pisze...

Beautiful card Mrouh!

Thanks for joining us at ICS:)

Monika pisze...

Piękna!!! Jak wszystkie, które tworzysz:)

Rosie (Freycob) pisze...

This is lovely. Gorgeous colours.

Thanks for joining us at ICS this week.

Rosie
x

Peninia pisze...

Urocza karteczka :)Pięknie tworzysz :)

scrapnnMO pisze...

Breathtaking GORGEOUS. Love it. Thank for playing along at ICS. :)
♥Dawn♥

Michele pisze...

oh this is so lovely! Thanks for playing along at ICS!