piątek, 9 października 2009

Męska dla smakosza herbaty- wg CM16 ze scrapmapek

Zrobiłam według mapki Brydzi (CM16) (właściwie wyszło mi lustrzane odbicie) kartkę, którą dzięki kolorom da się zakwalifikować chyba do męskiego wyzwania scrapujących Polek. Tło to serwetka ze zbiorów decoupage'owych jeszcze, pergamin udaje papier do pieczenia. Kwadraciki to resztki papieru srebrnego wizytówkowego pomalowane najpierw markerem, a potem czarnym pisakiem do tkanin. Potem przetarłam je lekko kuchennym ręcznikiem, dzięki temu miejscami są czarne, a miejscami grafitowe i błyszczące (trochę to widać na drugim zdjęciu).




Po południu wrzucę jeszcze coś różowego na wezwanie Skrzatki:-)

6 komentarzy:

maj. pisze...

Piękna, piękna!!!

Enthia pisze...

Bardzo ładna i gustowna karteczka.
Pozdrawiam!

mrouh pisze...

Dziękuję, Maj. :-) Tegi mi było trzeba! :-D

Peninia pisze...

Wspaniała jest! Podziwiam... :))

cyga pisze...

świetna taka powiedziałabym mocno warstwowa i przestrzenna

Justyna pisze...

Niezwykle podoba mi się Twoja kartka, jest cudna! Pozdrawiam!