wtorek, 13 października 2009

Jeszcze jedna z kubkiem (Cupcake Craft Challenge week 61)


Przy wykańczaniu poprzedniej, kawowej, kartki wpadłam na pewien pomysł, który już nie dał się zrealizować, więc musiałam zrobić kolejną z kubeczkiem. Miało być według pewnej mapki (innej niż poprzednio:)), ale znowu zboczyłam z tematu. Nic straconego- kartelucha kwalifikuje się na Cupcake Craft Challenge, week 61: BUTTONS & STITCHING. Oczywiście przez różowe elementy nadaje się też na wyzwaniowe różowe candy Skrzatki. Użyłam AŻ :-) czterech guzików, w tym dwóch własnej produkcji przemalowanych lakierem do paznokci. W roli pary z kubka występuje oczywiście papier do pieczenia. Nie wiem, czy nie wyszło mi za bardzo niuniowato, ale trudno, najwyżej Jedyny, jak tu zajrzy potem będzie rozgłaszał, że mam słodkiego różowego blogaska:) Wstążka na kubku wyszła jakaś czerwona, a naprawdę jest prawie identyczna jak pierwszy guzik u góry z prawej. Trudno uwierzyć, że rano może być tak ponuro i ciemno, a będzie jeszcze gorzej... brrr... i jak tu zrobić fotki?

7 komentarzy:

nowalinka pisze...

Czadowa karteczka, a te zawijaski parowe bardzo profesjonalne :))

Caryn pisze...

I LOVE this, the stitching looks fab.

Thanks for joining us at Cupcake Crafts this week.

Hugs,
Caryn xxx

Enthia pisze...

Fajnie wyszedł ci ten kubeczek.
Karteczka całkiem miła :)

kasia | szkieuka pisze...

Uwielbiam takie materialy - papier do pieczenia, wlasnoreczne guziki... Super kartka!

The Crafty Den pisze...

What a gorgeous card. Love the colour scheme and the stitching looks fab. Great coffee cup and the details are perfect. Thanks for joining us at CCC this week. Hugs, Denise x

Krümel pisze...

Wonderful card - makes me want to get some hot cocoa.

Thanks for playing with Cupcake Craft this week.

Kathrin aka Kruemel

POPPET pisze...

This is just gorgeous, great job on our theme, thanks for joining us at cupcake, hugs pops x